poniedziałek, 2 maja 2016

Z listkami


Rozpoczął się nowy miesiąc więc na blogu Craft Style mamy dla was kolejną promocję na Produkt miesiąca. Tym razem jest jest to stempelek z listkami. W promocyjnej cenie możecie je nabyć tutaj.


Za pomocą listków stworzyłam papier bazowy na kartce. Stemple odbiłam fioletowym tuszem i dodatkowo poprawiłam brokatowym pisakiem. Napis - tekturkę także pomalowałam w ten sam sposób. Praca jest raczej w klimacie clean & simple. Ale za to w moim ulubionym fiolecie, który idealnie łączy się w parę z soczystą zielenią. Pracowałam tutaj na papierkach Agaterii. Trochę miałam pogodę niesprzyjającą robieniu zdjęć... stąd taka ich różnorodność.




Pozdrawiam ciepło!


6 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka