niedziela, 8 maja 2016

Candy z Eko - Deco - wyniki

Z głową pełną wrażeń pozlotowych, poweekendowych i nie tylko, wpadam do was, na razie tylko na szybko, z wynikami mojego candy, które organizowałam ze sklepem Eko - Deco

Do zabawy zgłosiło się 16 osób, jednak dwie osoby nie spełniły wszystkich warunków zabawy. Dlatego do losowania mamy następujące osoby:

1. Agata
2. Anika
3. Barbara Niezgoda
4. Antie
5. Cytrulina
6. Ula K.
7. Karolina Binek
8. Barbaratoja
9. Little Joy Handmade
10. El
11. aa_dorota
12. Syliks
13. Karola
14. Tina J.


W losowaniu posłużyłam się stronką losowe.pl. O to wynik:


Karolina Binek - gratuluję!! Proszę o przesłanie swojego adresu do wysyłki na mail: blogi@eko-deco.pl. I koniecznie pochwal się pracami, które udało ci się stworzyć z wygranego zestawiku na fanpejdżu Eko - Deco. 

Wszystkim pozostałym dziękuję za zabawę i zapraszam was na kolejne candy, tym razem na blogu Olgi - KLIK.

Postaram się w najbliższym poście opowiedzieć wam o moich wrażeniach ze Śląskiego Zlotu Scrapbookingowego w Katowicach. Potrzebuję tylko trochę czasu i energii na powrót do świata żywych oraz by poukładać sobie sporo w głowie... 

Pozdrawiam was ciepło i do zobaczenia!

Angi



4 komentarze :

  1. Gratuluję Karolinie szczęścia w losowaniu .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej dziękuję, zapomniałam o tym Candy!
    Jestem bardzo zaskoczona tą miłą wiadomością na koniec dnia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka