piątek, 17 marca 2017

Urodzinowy BLOG HOP Art - Piaskownicy

Witajcie!

Art - Piaskownica świętuje kolejne urodziny, o czym wam ostatnio wspominałam. To już 8 lat bawimy się razem w tym twórczym zakątku. Jest mi niezmiernie miło, że te ósme urodziny mogę z wami świętować od drugiej strony  :)


Nasze dziewczyny z DT przygotowały dla was słodkie prezenty, które możecie wygrać biorąc udział w urodzinowej zabawie BLOG HOP. Ponadto mamy naprawdę dużo sponsorów, którzy także oferują sporo nagród dla uczestników zabawy.
Ja natomiast dla was przygotowałam taki o to upominek. Są to wykonane przeze mnie: czekoladownik oczywiście z zawartością oraz drewniane kolczyki diamenty.


Na czym zabawa polega i co należy zrobić, aby mieć szansę wygrać nagrody, zostało opisane na blogu Art - Piaskownicy (KLIK). Jeżeli właśnie stamtąd do mnie trafiliście, jesteście na właściwej drodze do celu 😉 Jeżeli  nie - zajrzyjcie tam koniecznie.

Czy już wszystko jasne? Cieszę się. Więc pozostaje wam napisać mi kilka słów w komentarzu, na spokojnie, bez pośpiechu bo w zamian mam dla was pierwsze słowo naszego urodzinowego hasła, które brzmi:

ZWOLNIJ 
 
A teraz zapraszam was na blog AnnyMarii (KLIK), gdzie jest kolejny punkt waszej wycieczki.
Pozdrawiam ciepło!





50 komentarzy :

  1. Witam :) Rozpoczęłam zabawę i szukam kolejnych słów :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent przygotowałaś! Czekoladownik z dziewczynką przesłodki, a kolczyki pięknie się mienią! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale słodki upominek, mnian

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :) również rozpoczełam zabawę... Czekoladownik przepiękny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne przezenty :) Lecę dalej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziak ten czekoladownik w świetnym radosnym kolorze. A kolczyki rewelacyjne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne prezenty :) zabieram sie w dalszą wędrówkę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny czekoladownik! Taki dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodki i uroczy!
    Jak na czekoladownik przystało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodko i kunsztownie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy! Jakie fajne cukiereczki-guziczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego Projektantkom Art-Piaskownicy! Ależ ta dziewczyneczka ujmująco się kłania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekoladownik jest piękny :) a kolczyki bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, kolorowy prezent przygotowałaś!!!
    Co prawda za oknem listopadowa pogoda, ale ja Ci życzę wiosennej pogody ducha.

    OdpowiedzUsuń
  15. zwalniam, zwalniam, czekoladownik bardzo fajny - na pewno ucieszy zwyciezcę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodziutki i mniamuśny jest zrobiony przez Ciebie czekoladownik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejnych kreatywnych lat :) Bardzo sympatyczny czekoladownik

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, bardzo ciekawe prace, podobają mi się grafiki, które wykorzystujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny czekoladownik i piękne kolczyki! zabieram hasło i biegnę dalej:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Uroczy czekoladownik! Bardzo lubię te grafiki Janet :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zwolniłam i zatrzymuję się u Ciebie na dłużej. Wspaniałe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam czekoladę! A w takim przybraniu musi smakować jeszcze lepiej :)
    Łapię "słowo" i pędzę dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne i słodkie prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała zabawa :) łapię słowo i pędzę dalej, wbrew przesłaniu ;) czekoladownik przecudny :) pozdrawiam :) Beata

    OdpowiedzUsuń
  25. Zwolniłam, a teraz powoli idę dalej. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna rocznica w Art-Piaskownicy:-) Gratuluje!
    Mały słodziaczek na czekoladowniku na pewno skrył pyszności w pudełeczku:-)
    Hasełko pobieram i życzę miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna i słodka niespodzianka! Porywam hasło i biegnę dalej:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba pierwszy komentarz poszedł w kosmos:) Słodka i śliczna niespodzianka!! Porywam hasło i biegnę dalej! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam :) A czekoladownik z czekoladą? - że tak zapytam?? Pozdrawiam i lecę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. To początek mojej wycieczki po Waszych blogach, i to pierwsze słowo bardzo mi się podoba... :) bo za często wszyscy się gdzieś śpieszymy. Ale czekoladownik podoba mi się chyba nawet jeszcze bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zabieram fragment hasła i udaję się po kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  32. Postanowiłam właśnie "zwolnić" i wziąć udział w Waszej zabawie.
    Jest słoneczna niedziela, wolny czas - więc spokojnie mogę poodwiedzać Wasze blogi i bawić się wspólnie:)
    Piękny czekoladownik:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Czekoladownik słodziutki - jak jego zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przesłodki czekoladownik <3 Kolczyki też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czekoladki podane w takiej oprawie.... mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Czekoladki podane w takiej oprawie.... mniam :). Pędzę dalej. Świetna zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wesoły i ciekawie zrobiony czekoladownik :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uroczy czekoladowik! Sama słodycz!

    OdpowiedzUsuń
  39. Spokojnie i bez pośpiechu zgłaszam się do zabawy. ;) łapie hasło i idę dalej!
    P.S. Super czekoladownik :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Łapie pierwsze słówko i lecę dalej! A czekoladownik taki słodki, że aż strach pomyśleć co tam jest w środku!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  41. Милое , яркое и вкусное угощение !!
    Отличного и яркого праздника :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Własnie przyskoczyłam z bloga Art-Piaskownicy, podziwiam czekoladownik i skaczę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  43. hej, hej,Prace super- oryginalne! Pozdrawiam cieplutko i zmykam dalej!

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie słodki....skaczę dalej ...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. rewelacyjny czekoladownik Aniu:*, gratuluje, ze 8 urodziny spędzasz w tak zacnym gronie ;), hasło szukałam w pośpiechu, by zdążyć przed północą, a teraz na spokojnie podziwiam ślad ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka