niedziela, 19 marca 2017

W stylu POP ART


Witam niedzielnie!

Zmierzyłam się z dość trudnym stylem POP. To połączenie mocnych, wyrazistych kolorów z symbolami z życia codziennego. Jest to twórczość na pograniczu sztuki i kiczu. Inspiracje czerpie się z komiksów, filmów, reklam.
Nurt ten daje wiele możliwości. Ja ograniczyłam się tutaj do symbolu ust powielonego w różnych wersjach kolorystycznych. I tak właśnie, dość prosto i szybko, powstała taka o to uniwersalna kartka, w domyśle urodzinowa :)




Jeżeli zaciekawił was ten styl, zapraszam was na najnowsze wyzwanie Art - Piaskownicy. Szczegóły TUTAJ.
 Ja natomiast moją pracę tak kipiącą kobiecością w postaci ust posyłam na wyzwanie  - Kobiece sprawy na blogu GoScrap .

Pozdrawiam ciepło!


3 komentarze :

  1. udało Ci się osiągnąć naprawdę ciekawy i niepowtarzalny efekt :)
    dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

    clos z GOscrap

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt! Ciekawa, młodzieżowa kartka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu GOscrap :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka