poniedziałek, 13 marca 2017

Poznajmy się

Hej!

Blog Art - Piaskownicy w tym miesiącu świętuje swoje 8 urodziny. Z tej okazji przygotowaliśmy dla was mnóstwo atrakcji. Na początek mamy dla was urodzinową odsłonę naszego cyklu FotoGRA. Będziecie w nim mogli poznać nas bliżej, a my będziemy mogły poznać was. Od dziś do środy będziemy się wam kolejno przedstawiać. Dziś między innymi możecie bliżej poznać mnie....



Mam na imię Ania. W wirtualnym świecie jestem Angi. Nick ten przyległ do mnie wieki temu jak internet to był jeszcze świat całkowicie odległy i przyszło mi zakładać swoją pierwszą skrzynkę mailową. Takie imię sobie wtedy wymyśliłam w przypływie chwili :) Mój drugi świat to mój blog: www.angi-style.pl.   Znaleźć mnie można także na FB: https://www.facebook.com/AngiStyleblog oraz na instagram: https://www.instagram.com/angistyleblog/ Pochodzę z góralskiej, beskidzkiej rodziny z domieszką krwi kaszubskiej. Mieszanka iście wybuchowa 😀 Wychowałam się natomiast na Górnym Śląsku, a obecnie mieszkam w Opolu. Moja rodzina to bardzo skomplikowany, mówią, że nawet anormalny, ale bardzo wytrzymały twór. W skrócie pisząc wymieniam - Ja i Mała Mi.  Z wykształcenia, jak i zamiłowania jestem magistrem ochrony środowiska, co przekłada się na moją  pracę zawodową. Zajmuję się także dotacjami unijnymi. Moją wielką pasją jest moje tworzenie, które jest ze mną odkąd pamiętam. Nie wyobrażam sobie bez niego życia. Obecnie przeważa scrapbooking. Natomiast moją drugą pasją i miłością są góry. Tego o mnie nie wiecie ... Mam fioła na punkcie recyklingu i żywności nieprzetworzonej. Czytanie etykiet ze składem jest dla mnie priorytetem przy robieniu zakupów. Gdybym nie poszła zawodowo w kierunku ochrony środowiska pewnie byłabym ... lekarzem psychiatrą albo organizatorką ślubów :)

Oczywiście jak mowa o FotoGRZE to przedstawiamy wam jeszcze kolaż naszych prywatnych zdjęć, które dokładniej obrazują nas i nasze życie. Ja dla was przygotowałam dość bogatą mozaikę:  



Zapraszam was po szczegóły zabawy na blog AP i nie mogę się doczekać waszych zgłoszeń. 

Pozdrawiam!








2 komentarze :

  1. Super pomysł z tą zabawą! Miło mi Cię bliżej poznać! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. psychiatrą powiadasz....;-)
    nie lepiej chirurgiem? ;-P

    mamy coś wspolnego, góry! :D

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka