czwartek, 16 marca 2017

Zakochana Frania

 Witajcie!

Kocha, nie kocha, kocha, nie kocha ....Wraz z nadejściem wiosny serce mojej sówki Franki zabiło mocniej. Słońce, budząca się roślinność, ciepło na zewnątrz to i Ona ciepło w sercu poczuła. 

Stempelek sówki umieściłam w ukwieconym shaker boksie i obsypałam błyszczącymi "płatkami kwiatów". Kartka jest w wersji mini, bo przy takim nasyceniu barw i kwiatów taki format jest wystarczający by przyciągnąć uwagę. Sówka to mój projekt , który stworzyłam dla Papelii.



Moją Frankę posyłam na wyzwania:
WyzwanieWiosennie  - scrapkowo.pl 


9 komentarzy :

  1. CUUDOWNA, wiosenna Frania:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w wiosennym wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie to wygląda;) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała kartka, ależ energia :D, dziękuję za udział w wiosennym wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej jaka zabawna i kolorowa :)
    Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń

  7. piękna praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu It's just fun!


    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka