środa, 13 lipca 2016

Smaki lata i ... CANDY


Witam was serdecznie w ostatnim ... przed moim urlopem, poście. Ostatni więc musi mieć w sobie coś szczególnego. I będzie mieć :)


Dziś na blogu Art - Piaskownicy zapraszamy was do nowej fotogry, której tematem tym razem są Smaki Lata. Jaki smak ma wasze lato ? U mnie to owoce - truskawki, maliny, jagody, porzeczki, arbuz ... no i oczywiście LODY :) Te poniżej podane są w czekoladowych kubeczkach, z owocami i ... procentami :D I to takimi homemade ;)


Zapraszam was na blog Art - Piaskownicy po szczegóły zabawy. A żeby osłodzić wam to lato jeszcze innymi smakami to zapraszam was gorąco na .... CANDY, czyli słodką rozdawajkę. Powodów jest kilka ale oczywiście najważniejszy, dla którego co roku częstuję słodkościami na blogu to moje urodziny, które to wypadają za miesiąc ;) A co wam proponuję? 60 papierów 15x15, trochę tekturek, świecidełek, guziczków, ćwieków, gotowych aplikacji, stemple, kwiatki, pręciki. Dokładniej możecie podejrzeć na zdjęciach:



Oczywiście aby mieć szansę na spróbowanie tych pyszności i wbić się na moją urodzinową imprezę należy:

1. Udostępnić poniższy banerek z informacją o moim candy na pasku bocznym swojego bloga,
2. Napisać poniżej komentarz wyrażający chęć przygarnięcia przydasi,
3. Oczywiście na imprezę urodzinową nie wypada przyjść bez życzeń ;)
4. Być/zostać obserwatorem mojego bloga (ale nie tylko na czas trwania zabawy),
5. Będzie mi miło, jak polubicie moją stronę FB, ale nie jest to warunek konieczny.
6. Można natomiast podwoić swoją szansę na wygraną zaglądając na mój facebookowy profil i wypełniając tamte warunki. Dla osób nie posiadających bloga, a chcących brać udział w zabawie, zapraszam także na zapisy fejsbukowe ;) 
BANEREK:
 Zapisy trwają do 12 sierpnia. Kilka dni później wypatrujcie wyników. Zapraszam was do zabawy. Ja tymczasem wybywam na zasłużony urlop, ale oczywiście kilka postów z automatu wam przygotowałam. Pozdrawiam was ciepło! 



Angi



52 komentarze :

  1. Witam! Zapisuję się do zabawy. Banerek już wisi na pasku bocznym bloga cytrulina.blogspot.com. A teraz czas na życzenia - z okazji zbliżających się urodzin życzę Ci zdrowia, szczęścia i miłości oraz czasu na realizację wszystkich Twoich pasji oraz wielu lat inspirowania na blogu i nie tylko! Wszystkiego najlepszego! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Twojego bloga odwiedzam już długi czas i jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich zdolności i pomysłów :) Z okazji urodzinek oprócz szczęścia i spełnienia marzeń pragnę życzyć Ci weny twórczej i nieprzemijającego zapału do pracy, abyś nadal mogła zachwycać swoimi pracami oraz mile spędzonego urlopu.
    Banerek na blogu:http://antiesart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z okazji urodzin życzę zawsze tęczy po każdej burzy życia, uśmiechu na co dzień, dużo energii i wielu pomysłów twórczych :)
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce. Obserwuję od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, oczywiście, że wyrażam chęć udziału w Twoim candy i składam życzenia urodzinowe: życzę Tobie pogody ducha, optymizmu, pomyślności wszelkiej oraz nieustającej weny twórczej :) Udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pyszności, mam na nie oczywiście chrapkę ;) dużo zdrówka i pomyślności z okazji urodzinek oraz zasłużonego spokojnego wypoczynku!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszelkiej pomyślności życzę, mnóstwa czasu na przyjemności , w tym i na kartkowanie oraz wielu pięknych prac :-))) I ustawiam się w kolejce po te słodkości :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaa! Jakie czekoladowe kubeczki! Sama robiłaś? Jeśli tak, to chcę tutorial :D

    Na słodkości jestem chętna oczywiście :)
    Z okazji zbliżających się urodzin moc życzeń - zdrowia, radości, spełnienia marzeń, niekończącej się kreatywności, wielu klientów na Twoje cudne prace i wszystkiego, o czym tylko marzysz!
    Udanego urlopowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, te kubeczki akurat są kupne ;)
      Dziękuję pięknie za życzenia :)

      Usuń
  9. Cudowności dla nas przygotowałaś :)) z wielką przyjemnością dołączam do chętnych :)

    A teraz odśpiewam Ci Sto lat... albo nie lepiej nie ryzykować, bo możesz tego nie przeżyć ;)
    Za to złożę Ci życzenia: by wszystkie Twe marzenia doczekały się spełnienia,
    by każdy dzień przynosił nowe, wspaniałe znajomości, a każda chwila spędzona z bliskimi miała zapach i kolor lata :)
    Życzę Ci także spokoju - świętego, niezmąconego, niezbędnego by znaleść wytchnienie w codzienności.
    No i życzę Ci pasji - nieustającej, pełnej artystycznych uniesień, twórczych odkryć, pasji, która pozwala realizować siebie...

    Sto lat :)
    Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. z miłą chęcią zapisuję się na candy życząc Ci mega weny na każdy kolejny dzień życia . No i udanego urlopu . Liczę na pogodę bo niebawem też wybieram się na urlop

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było tak pół na pół z tą pogodą :)
      Dziękuję za życzenia ;)

      Usuń
  11. Na początek wszystkiego co najlepsze oraz jak najdłuższego czerpania przyjemności z tworzenia pięknych rzeczy ;)
    Teraz pora na zapisanie się w kolejkę po super przydasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. czego można życzyć tak uzdolnionej osobie??? chyba tylko nie słabnących sił do tworzenia , wciąż nowych pomysłów :)

    zapisuje się ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci byś umiała się cieszyć najdrobniejszymi sprawami.

    Oczywiście na prezent mam chrapkę;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością staję w kolejce. Z okazji urodzin życzę Ci wielu inspiracji i ciągłej chęci do próbowania czegoś nowego :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako początkująca i ciągle się ucząca z nieśmiałością zapisuję sie na candy :)
    i życzę spokojności i radości w codziennym życiu, więcej możemy osiągnąć już sami
    Pozdrawiam cieplutko
    a baner
    https://reanja1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super candy z chęcią się zapisuję,życzę WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO...

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuję się. Życzę Ci samych ciepłych, radosnych dni, dużo zdrowia i uśmiechu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sto lat i wszystkiego najlepszego, oraz wielu kolejnych rocznic do świętowania:-)))
    Podoba mi się to co tworzysz więc z chęcią zostanę dłużej i nieśmiało zgłaszam się do zabawy:-)
    Banerek: https://bawelnianeniteczki.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie skarby chętnie przyjmę:) A z okazji urodzin, życzę ci dużo zdrówka, pomysłów na twórcze prace, spełnienia nawet najgłębszych marzeń i żebyś zawsze była szczęśliwa :) Banerek na blogu a obserwuje już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 🎂
    💐
    kochana naj naj wszystkiego :) wygląda na to , że 13 razem świętujemy :)
    Nieustającej Weny Ci życzę :)
    Banerek zabrałam, niestety fb nie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja świętowałam 12 go ;) Dziękuję pięknie za życzenia :)

      Usuń
  21. Zapisuję się :)
    Z okazji urodzin - Samych szczęśliwych dni,
    a czego tylko pragniesz
    by życie dało Ci.
    Sukcesów w życiu, szczęścia w miłości,
    dużo uśmiechu, dużo radości,
    spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń,
    samych przyjemnych w Twym życiu zdarzeń.

    OdpowiedzUsuń
  22. To tak;
    1.zapisuję się na te cukieraski
    2. banerek już wisi u mnie, trafiłam przez przypadek ale z przyjemnością będę zaglądać i podpatrywać bo ja się scrapbookingu uczę, choć łącze go z haftem krzyżykykowym :)
    3. szansę podwoiłam na FB
    4. najważniejsze czyli życzonka:
    Aby motyle na dłoni Ci siadały i
    najskrytsze marzenia spełniały…
    aby ptaki po niebie latały i
    Twojego szczęścia szukały…
    żeby z Twoich oczu leciały
    tylko łzy radosne….
    w trudnych chwilach niech
    gwiazdy nad Tobą czuwają i
    właściwą drogę wybrać pozwalają…

    to chyba jesteśmy obie pannami, ja tez mam niedługo urodziny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem lwem ;) Dziękuję za życzenia i mam nadzieję, że moje doszły do ciebie ;)

      Usuń
  23. Wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka i udanego wypoczynku, głowy pełnej pomysłów, ciekawych inspiracji i rzeszy wiernych obserwatorów i komentatorów:) I oczywiście ustawiam się w ogonku:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnia? Ale nie najgorsza - życzę ci wszystkiego, co najlepsze i spełnienia najskrytszych marzeń z okazji urodzin oraz staję grzecznie na końcu kolejki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak to nie koniec jeszcze ;) Dziękuję pięknie :)

      Usuń
  25. Życzę Ci nieustającej weny twórczej,realizacji marzeń i umiejętności cieszenia się z tego co dla innych niezauważalne :)
    Oczywiście dołączam do zabawy i zapraszam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ustawia się w kolejce. Gratuluję długiego blogowania. Fajnie czyta się Twojego bloga. Pozazdrościć tylu obserwatorów ... Zapraszam do mnie http://tesstereczka.blogspot.com/
    Obserwuję Cię od dawna

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka