wtorek, 5 lipca 2016

Tęczowa półeczka


Uwielbiam tworzyć dekoracje do dziecięcych kącików. Żałuję, że pokój mojej Małej Mi ma ograniczony metraż i ilość ścian ;) 
Tym razem stworzyłam taką o to tęczową półeczkę.

Sklepik Eko - Deco wprowadził do swojego asortymentu nowości - drewniane półki do samodzielnego montażu i ozdobienia. Razem z dziewczynami z DT Eko - Deco przetestowałyśmy, jak się z nimi "pracuje". Na blogu Eko - Deco możecie zobaczyć wszystkie półkowe inspiracje.

Ja swoją półkę przemalowałam najpierw w całości białym gesso (każde ścianki i przód tęczy). Następnie barwne pasy pomalowałam farbami akrylowymi, obsypałam cekinami gwiazdkami i wzmocniłam całość lakierem. Chmurki pokryłam dodatkową warstwą gesso zmieszanym z białą farbą tworząc trochę przestrzenną fakturę, oraz obsypałam je połyskującym drobnym brokatem..

Półka zawisła nad łóżeczkiem mojej Małej Mi. Wewnątrz półki swój domek znalazł Aniołek. Natomiast na górze półki umieściłam małą lampkę LED na baterię, która tworzy delikatny wieczorny nastrój.

 


Gorąco zachęcam was do stworzenia swoich półeczke, które z powodzeniem mogą być takze prezentem dla dziecka. 

Pozdrawiam ciepło!

Angi


2 komentarze :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka