niedziela, 24 lipca 2016

Freddie znów żywy


Dziś przybywam do was z bardzo nietypową pracą. Tzn przybywa automat bloggera, bo mnie ciągle nie ma  ... :P Kartka jest co prawda imieninowa, ale nie ma na niej kwiatów. Jest za to Freddie Merkury, czyli największy idol nastoletniej Julii. 


Freddiego zmalowałam sama w jego najsłynniejszej pozie i ubiorze. Rysunek pokolorowałam kredkami akwarelowymi. Kolory są intensywne, pasujące do klimatu muzyki Queen. Sporo tekstur, ćwieki i masa mikrokuleczek. Tak się prezentuje nietypowa kartka imieninowa, która powstała w ramach mojej inspiracji dla Craft Style.






kartkę posyłam na wyzwanie:
Blog studio 75 wyzwanie nr 7



Pozdrawiam serdecznie!




5 komentarzy :

  1. idol ponadczasowy, skoro dzisiejsze nastolatki nadal go wielbią :-D

    a ty wiesz, że wyskakuje mi tu antywirus, że masz malware na swojej stronie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka super, Freddie jak żywy :DDD. Też uwielbiam Queen :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowa :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczka, ja jakiś czas temu robiłam portret Frediego haftem krzyżykowym :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka