czwartek, 7 lipca 2016

Słoik z pakietem zdrowia



Zdrowie w czystej postaci - czyli własnoręcznie przygotowany koktajl owocowy wykonany z owocowej pszczółkowej kolekcji.


Na blogu Art - Piaskownicy ruszyło właśnie nowe wyzwanie z cardMAPKĄ. Stworzyłam karteczkę z życzeniami zdrowia. Mój słoik zdrowia to shaker box, który wypełniłam owocami kiwi, arbuza i cytryny oraz całą masą różnorodnych cekinów i świecących drobinek.





Częstujcie się, na zdrowie :)

Ja natomiast mój słoiczek posyłam na wyzwanie:

Lato w pełni - blog Przyda się
Kolory lata - Hello Scrap



Pozdrawiam gorąco!



11 komentarzy :

  1. Alez witaminowa bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na karteczkę. Ten słoiczek jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kompocik(?) :D fantastyczna kartka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda pysznie, bardzo pomysłowa kartka. Jednak z przykrością informuję, że zgłoszenie nie spełnia warunków naszych wyzwań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, że nie doczytałam :) Dziękuję ;)

      Usuń
  5. Wspaniały shaker. Taka owocowa bomba. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super witaminowy słoik :D Dziękuję za zgłoszenie pracy do zabawy z helloscrap.pl.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna praca! Świetny pomysł! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda się!

    OdpowiedzUsuń
  8. przesliczna karteczka, podziwiałam już na Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka