piątek, 8 lipca 2016

Spacer po łące


Zapraszam was na spacer po łące usłanej makami, chabrami, jaskrami i malwami. Czujecie ten zapach?

Na blogu Craft Style ruszyło właśnie najnowsze wyzwanie "ŁĄKA". A ja dostałam okazję to rozcięcia cudnej kwiatowej kolekcji "Babciny ogród" z Bee Scrap. Macałam już ją jakiś czas, ale że zupełnie nie mogłam się zdecydować, które kwiaty podobają mi się najbardziej, więc czekałam na okazję, by wykorzystać je wszystkie :) A że nacięłam ich tyle, z rozmachu moja łąka rozrosła się do trzech kartek :D







Zapraszam was na blog Craft Style po pełną listę wykorzystanych materiałów oraz do wzięcia udziału w wyzwaniu. Ja natomiast posyłam moje łączki na wyzwanie Zaczarowany ogród na Filigrankach .


Pozdrawiam was serdecznie!




8 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka