sobota, 17 marca 2018

9. urodziny Art - Piaskownicy


Witajcie!

Art - Piaskownica świętuje kolejne urodziny. To już 9 lat bawimy się razem w tym twórczym zakątku. A dla mnie są to już drugie urodziny, które mogę z wami świętować od tej drugiej strony  :)



Nasze dziewczyny z DT przygotowały dla was z tej okazji słodkie prezenty, które możecie wygrać biorąc udział w naszej urodzinowej zabawie BLOG HOP. Ponadto mamy naprawdę dużo sponsorów, którzy także oferują sporo nagród dla uczestników zabawy.
Ja natomiast przygotowałam dla was taki o to upominek. Jest to wykonany przeze mnie czekoladownik oczywiście z zawartością oraz zestawik przydasi.


Na czym zabawa polega i co należy zrobić, aby mieć szansę wygrać nagrody, zostało opisane na blogu Art - Piaskownicy (KLIK). Jeżeli właśnie stamtąd do mnie trafiliście, jesteście na właściwej drodze do celu 😉 Jeżeli  nie - zajrzyjcie tam koniecznie.
Czy już wszystko jasne? Cieszę się. Więc teraz proszę cię drogi uczestniku zabawy o napisanie mi kilka słów w komentarzu i ...... podążaj dalej 😉 zabierając pierwsze słowo naszego urodzinowego hasła, które brzmi właśnie:
Podążaj

A kolejny punkt waszej wycieczki to blog Anetty (KLIK)
Pozdrawiam ciepło!

67 komentarzy :

  1. fajna zabawa- jestem bardzo ciekawa co tam na końcu znajdę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! wszystkiego najlepszego i kolejnych 9-ciu twórczych lat <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna zabawa lubie takie 😁 piekny czekoladownik stworzylas buziaki i lece dalej 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Hop-blog- świetna zabawa i okazja poodwiedzać fajne miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po raz drugi się zabawię :) Rewelacyjny czekoladownik :) Najlepszego z okazji urodzin :) Uciekam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ,pastelowy czekoladownik :-) Spróbuję i ja szczęścia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczy czekoladownik :) świetna zabawa idę dalej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje i mam nadzieję, że miło będziesz wspominać to świętowanie. :D
    Przepiękny czekoladownik, cudny jest ten misiek ;)
    Świetną zabawę nam zorganizowałyście - dzięki, a teraz lecę bawić się dalej, cześć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje z okazji kolejnych urodzin! Oby było ich jak najwięcej i jak najwięcej twórczych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję kolejnych urodzin! Świetna zabawa - po raz drugi spróbuję szczęścia :)
    Czekoladownik uroczy :) tym czasem lecę dalej po kolejne hasło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję pięknej rocznicy :) Piękny upominek przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zabawa a prezenciki które przygotowałaś są świetne :-)Lecę dalej szukać kolejnej części hasła pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super słodkości.Piękne prace :)Lecę dalej.:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję kolejnych urodzin. Przydasi nigdy za dużo, czekoladownik oczywiście urodzinowy. Super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie życzę kolejnych twórczych lat:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny czekoladownik, marzenie, życzę kolejnej rocznicy, dziękuję za świetną zabawę i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna rocznica i super zabawa :) Czekoladownik słodszy od czekoladek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urzekający czekoladownik zachęcił mnie do hopsania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. 100 LAT i najlepsze życzenia z okazji tak zacnego święta :)
    Zabawa fajna, więc podążam dalej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zabawa- bardzo fajna inicjatywa. Dziękuje za pierwszą część hasła i lecę dalej!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna zabawa :)
    Gratuluję kolejnej rocznicy Art - Piaskownicy i życzę kolejnych :)
    Czekoladownik bomba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny czekoladownik :) Słowo hasła zapisane, pędzę dalej! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super słodki czekoladownik! Zostawiam 😘, zabieram hasło i podążam dalej!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również dołączam do zabawy- cudowny czekoladownik, świetna zabawa, biorę potrzebny "kawałeczek" i lecę dalej :-)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale fajna zabawa :) Czekoladownik jest super! Nacieszyłam oczy, porwałam słówko i lecę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny czekoladownik, wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgodnie ze słówkiem, podążę dalej.Ale póki co podziwam Twój przesłodki czekoladownik. Fantastyczny!
    Pozdrwiam i dziekuję za mozliwość świetnej zabawy z Toba i Art-Piaskownicą.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa zabawa, pierwsze słowo zapisane podążam dalej 😉

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna zabawa!!! Podążam dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  30. pierwszy raz się bawię w blog hop :) ha, ha. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Zabieram słówko i lecę dalej! Pozdrawiam i życzę wszystkiego... twórczego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Najlepszego!
    Zbieram słówka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zabawny ten czekoladownik:) To zaczynam zabawę Hop ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. piękny czekoladownik tudzież inne cukierasy! pozdrawiam i biegnę dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hop, hop ja też dołączam.
    Pomysłów i wytrwałości życzę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Uroczy pastelowy czekoladownik :) Słowo zapisane, hopsam dalej...:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Też się bawię :) wspaniałe nagrody u Ciebie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkiego najlepszego! Gratuluję i super zabawa z okazji urodzin :)!
    Wspaniałe nagrody!

    Pozdrawiam serdecznie - Senna :)!

    OdpowiedzUsuń
  39. To już drugie urodziny, które z Wami świętuję :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super zabawa, pierwszy raz biorę udział w takiej :) Bardzo chętnie poświętuję z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajna zabawa :) Najlepsze życzenia z okazji URODZIN

    OdpowiedzUsuń
  42. Czekoladownik wyszedł pięknie a jego nietucząca zawartość na pewno kogoś ucieszy. :)
    Z okazji urodzin życzę Wam mnóstwa czasu na realizację swoich twórczych pomysłów. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przecudny czekoladownik zapewne ucieszy tego komu przypadnie zwycięstwo.
    Życzę kolejnych lat pełnych twórczej weny. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Przygotowałaś świetny urodzinowy czekoladownik
    Gratuluję pracy w tak świetnym zespole.

    OdpowiedzUsuń
  45. Pierwsza moja taka zabawa, jestem bardzo ciekawa finału... Przepiękny czekoladownik i ile przydasi... Lecę dalej!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Dzięki Ci Kochana za słówko Podążaj, które wskazuje drogę...
    "Czekoladownik smakowity w Przydasie spowity" to ode mnie dla Ciebie!
    "I podążam dalej do Anety, żeby zobaczyć następne słowne gadżety..." Crafteczka

    OdpowiedzUsuń
  47. To powyżej to mój wpis.
    Więc
    "Czekoladownik smakowity w Przydasie spowity" to ode mnie dla Ciebie!
    "I podążam dalej do Anety, żeby zobaczyć następne słowne gadżety"

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniałego świętowania dla Ciebie i całej załogi. Podążam zatem dalej...

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję urodzin! :) Oby tak dalej!! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super zabawa, faktycznie dużo sponsorów zebraliście. Lecę dalej :).

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję całej ekipie tylu lat :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczny czekoladownik ;)
    Zaczynam zabawę u Ciebie i lecę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczny czekoladownik i te przydasie. Super rocznica. Jestem tu od niedawna i żałuję, że wcześniej nie trafiłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna zabawa i nagrody.:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam się, pozdrawiam i skaczę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudny ten twój czekoladownik no to podążam dalej .....Wszystkiego naj i kolejnych lat w tak świetnym zespole.

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczny czekoladownik:) ... pędzę dalej...

    OdpowiedzUsuń
  58. Czekoladownik delikatny, pastelowy- bardzo przypadł mi do gustu!
    Zachwycił mnie, masz ogromny talent! :)
    Lecę w dalszą podróż!

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratulacje i wszystkiego dobrego na kolejne twórcze lata:-)
    Fajne przydaśki, a czekoladownik jest prześliczny!
    Pozdrawiam serdecznie i lecę dalej:-)

    OdpowiedzUsuń
  60. 9 lat to już poważny wiek. Wiele się umie, ale wciąż wiele można odkryć. Owocnego poznawania nowych i doskonalenia znanych rzeczy.
    Fantastyczny czekoladownik.
    Pozdrawiam serdecznie i biegnę po kolejne elementy hasła.

    OdpowiedzUsuń
  61. No to przyskoczyłam. Śliczny czekoladownik :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Z chęcią dołączam do zabawy, mam nadzieję że się wyrobię 😉

    OdpowiedzUsuń
  63. Witaj Aniu :-) to ja zabieram hasełko z moim pomocnikiem zajączkiem wielkanocnym, a Tobie życzę przyjemnego celebrowania świątecznego poniedziałku :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka