środa, 7 marca 2018

Meksykański kurczak


Skoro Święta Wielkanocne to święta radosne, to u mnie ponownie możecie podziwiać kartkę wielkanocna z przymrużeniem oka. Tym razem, specjalnie na najnowsze wyzwanie Art-Piaskownicy wybrałam się po natchnienie do Meksyku. Zainspirowana flagą meksykańską, zamieniłam orła na kurczaka, którego dodatkowo ubrałam w kolorowe sombrero, jak oczywiście na prawdziwego Meksykanina przystało 😃 A uroczego kurczaka przygarnęłam od Ki na blogu Rapakivi.

Pozdrawiam wiosennie!

2 komentarze :

  1. a ty wiesz, ze ja dopiero dostrzegłam, że to mój kurczak :P rozwaliłaś system i cudnie wykorzystałaś kurczaka - dziekuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ty :P Już wcześniej ci pisałam nawet, że go porwałam ;)

      Usuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka