wtorek, 13 marca 2018

Leśnie klimaty


Pewien pracownik branży leśnej obchodzi za kilka dni wyjątkowe urodziny. Specjalnie dla niego powstała taka o to leśna karteczka. Natomiast specjalnie dla Art - Piaskownicy w pracy wykorzystałam printy rombów. A specjalnie dla mnie powyżywałam się trochę mediowo, bo dawno tego nie robiłam :)





Kartkę posyłam na wyzwania:
https://itsjfun.blogspot.com/2018/03/wyzwanie62-motyw-drzewa.html

https://kartkoweabc.blogspot.com/2018/03/e-jak-eko-przydas.html
(wykorzystałam bazę kraft i drewniany napis)

Pozdrawiam!


7 komentarzy :

  1. Świetnie wykorzystane mikrokulki i piękne zielenie na kartce :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna :) dziękuję za udział w zabawie na blogu It's just fun.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Te drzewa z mediowymi dodatkami bardzo fajnie się komponują. Dziekuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka świetna, pomysłowa i nic jej nie brakuje :) Dziękuję za wspólną zabawę z KartkoweABC

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka