sobota, 9 lipca 2016

Diamentowe kolczyki


Chyba każda kobieta marzy o diamentach, w jakiejkolwiek postaci, choć może głośno się do tego nie przyznaje...

Ja sobie wykonałam pewnego rodzaju substytut diamentów, a mianowicie takie o to diamentowe kolczyki. Drewniane bazy z Eko Deco pomalowałam podkładem, następnie srebrną mgiełką w sprayu. Kolejny etap to obsypanie bardzo mieniącym się brokatem. Cudnie załamuje światło. Na koniec kolczyki pokryłam bezbarwnym lakierem, aby zabezpieczyć brokat przed obsypywaniem się. Moje diamenciki prezentują się tak:




Kolczyki powstały w ramach mojej inspiracji dla Eko - Deco. 

Pozdrawiam was gorąco!

Angi


6 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka