sobota, 16 lipca 2016

Imieninowa piłka


Co prawda Euro 2016 już za nami, ale fanem piłki nożnej jest się całe życie. I to nie tylko, jak się jest mężczyzną ;)

Dla mojej imienniczki, fanki piłki, stworzyłam karteczkę w moich ulubionych fioletach. Praca powstała w ramach mojej inspiracji dla Craft Style. Bazę docięłam do koła, przedrukowałam na niej kształt piłki, natomiast poszczególne łaty wycięłam z kwiatowego papieru i dokleiłam na kosteczkach 3d. Do tego fioletowo - różowy bukiecik kwiatów, kilka tekturek i sporo mikrokulek szklanych. I gotowe.Kto powiedział, że nie można tak ukwiecić piłki nożnej :) ?







Pozdrawiam ciepło!

 

6 komentarzy :

  1. Świetna! Pięknie ozdobiona, podoba mi się dodatek kolorowych mikrokuleczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej kwiatowej piłki jeszcze nie widziałam ,piękna jest :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że piłka nie tylko musi być dla facetów, choć na początku się zdziwiłam, że dla faceta taka kwiatowa kartka(ale dlaczego nie?)Super wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  4. piłka dla dziewczynki...? czemu nie! ;-D

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka