wtorek, 19 lipca 2016

Letnie szorty


Dzisiaj na blogu Art - Piaskownicy ruszyło nowe wyzwanie - recykling. Ja poddałam przeróbce moje stare dżinsy, które swoim fasonem pozostały jakoś w minionym stuleciu ;)

A że właśnie wybyłam na wakacje, to szorty były mi nadzwyczaj potrzebne oczywiście. Z zakamarków pudeł "Przyda się" wygrzebałam starą firankę, a raczej jej skrawek i wycięłam z niej koronkowe kwiatuszki, które ręcznie przyszyłam do obciętych dżinsów. Spodenki oczywiście postrzępiłam. Dodałam też kilka dziur z przodu i z tyłu na kieszeniach, które stworzyłam za pomocą żyletki. I tak się prezentują w całej okazałości. Zdjęcie na modelu - no cóż, nie umiem sobie pstrykać zdjęć a i krytycznie podchodzę do siebie w roli modelki :P




Gorąco was zapraszam do udziału w wyzwaniu Art - Piaskownicy. TUTAJ poczytacie o szczegółach. A ja tymczasem pozdrawiam was wirtualnie z górskich szlaków :)






4 komentarze :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka