niedziela, 26 marca 2017

Gościna na Bloom Craft


Witajcie Kochani!

Jakiś czas temu, dzięki zabawie na FB, wygrałam kolekcję Oczarowanie marki Bloom Craft. A  w ślad za wygraną przyszło zaproszenie od Uli, właścicielki marki, do zaprezentowana moich prac na firmowym blogu. I tak właśnie ostatnio nastąpił ten dzień.

W ramach mojej gościny zaprezentowałam między innymi takie dwie wielkanocne prace.W kolekcji Bloom Craft można odnaleźć wiosnę, choć taką bardziej w klimacie retro. Dlatego też taka trochę retro jest jedna z moich wielkanocnych kartek. Tekturkowe jajeczka zawiesiłam na ukwieconych gałązkach.





Ciągle jednak miałam niedosyt wiosny, bo zapragnęłam jej soczystego, zielonego oblicza. A takiej zieleni nie znalazłam w kolekcji Oczarowanie. Postanowiłam więc sobie ją dodać sama. I tutaj ukazał mi się kolejny duży plus papierów - delikatna kolorystyka bardzo łatwo da się przekształcić w bardziej dynamiczną i energetyczna wersję za pomocą markerów. Tak jak w mojej drugiej wielkanocnej kartce. Tutaj główną rolę gra stempelek zajączek z pisanką, którego sama zmalowałam.
 

 
Pozostałe prace z kolekcji Oczarowanie zobaczycie w kolejnych postach. A Uli jeszcze raz dziękuję za zaproszenie na Bloom Craft.
 
Pozdrawiam serdecznie!
 
Angi
 

2 komentarze :

  1. Lubię poznawać zdolne osoby, więc to ja dziękuję, że przyjęłaś zaproszenie do zaprezentowania się na blogu BloomCraft. Pierwsza kartka jest moją ulubioną! :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka