czwartek, 1 października 2015

Szalone lata 60-te


Jestem po dłuższej przerwie. Ale jak widzicie, blog wcale nie pokrył się kurzem. Przeprowadziłam, a w sumie ciągle przeprowadzam, intensywny remont. Popchnęła mnie do niego Marta, która to stworzyła dla mnie urocze logo z mojego banerka. Nowy baner wymagał nowej szaty bloga. Więc oto i ona :) Jak wam się podoba ???


A że po remoncie dobrze jest urządzić imprezę, to dzisiejsza kartka jest właśnie zaproszeniem do szalonej zabawy. Impreza urodzinowa dla jubilata kończącego niedawno swoje pięćdziesiąte urodziny, została zorganizowana w klimacie lat 60-tych. Obowiązkowy dla zaproszonych gości był odpowiedni strój z tego okresu. A że jubilat od dłuższego czasu uczęszcza ze swoją żoną na kurs tańca, to umieściłam ich razem tańczących na kartce. Rysuneczek zmalowałam sama i pokolorowałam kredkami. 
Obowiązkowy element dyskotekowy to oczywiście kryształowa kula, którą pokryłam dodatkowo glossy accent i dzięki temu nabrała wypukłości i blasku.



Posyłam karteczkę na wyzwanie:

1,2,3 scrapuj ty - wyzwanie z tablicą inspiracyjną (zainspirowały mnie wszystkie kolory tęczy, które wystąpiły na moim tle kartki, torcik urodzinowy bo kartka jest na urodziny oraz kryształki z gwiazdkowej zawieszki pasujące do mojej kryształowej kuli)


 AltairArt - 3x NIE, czyli praca bez użycia wykrojników (i dziurkaczy), bez tekturek i bez kwiatów

 


Pozdrawiam ciepło!

Angi
 

23 komentarze :

  1. Fantastyczna karteczka :) I te postacie 3D. Wow! Zastanawiałam się co ta kula się tak błyszczy i proszę jednak to nie było złudzenie optyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kula naprawdę mega się błyszczy ;) Co oczywiście nie za bardzo umiałam przedstawić na zdjęciu. Dziękuję :)

      Usuń
  2. Rewelacyjna karteczka! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalona i roztańczona karteczka. bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ja się wypowiem na temat bloga. Do nowej szaty muszę się przyzwyczaić. Prosiłabym bardzo o wyraźniejszą barwę /czcionke komentarzy. Jest pięknie i delikatnie ale nie dla ślepców:) Poza tym idealnie romantycznie i tak Anusiakowo:) A kartka boska:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza działam, działam, ulepszam .... nieustannie ;) Mam nadzieje, że ciut lepiej jest. Jak zrozumiem htmla to bardziej się pobawię jeszcze. Dziękuję ci za opinię :* chyba jedyną jak na razie :D

      Usuń
  5. korzystna zmiana a kartka fantastyczna kula świetnie się mieni

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za klimacik :))) świetna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeju jaka czadowa!!! Strasznie mi się podoba! No i te piękne postaci! Rewelacja!
    No a o nowej szacie bloga już nie wspomnę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna - idealnie oddaje klimat :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kartka! :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt i Skarbnica Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, klimat imprezowy :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Magiczna praca! Świetny klimat stworzyłaś :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka