poniedziałek, 12 października 2015

Srebrne gody w jesiennej odsłonie


Witam was ciepło i jesiennie. Szaro buro za oknem, wieje chłodem, a na blogu coś wieje pustką. Ciągle mam nadzieję, że to chwilowy zastój twórczy i życiowy ... Odgrzewanych prac już nie mam do pokazania, ale coś tam jednak powstało weekendową porą.
Na jesienne srebrne gody wykonałam taki o to komplecik z jesiennymi liśćmi i kwiatem chryzantemy. Dołączyłam tutaj turkusowe niebo i dodatki, gdyż przy takim odcieniu nieba najlepiej prezentują się barwy jesieni. A że nie za często takie niebo widujemy, to chociaż tutaj stworzyłam taki klimat. Wszystkie elementy potraktowałam tuszami distress. Do kartki powstało pasujące pudełeczko.





Komplecik poleci na wyzwanie:


Pozdrawiam ciepło!

36 komentarzy :

  1. Śliczna i bardzo ciekawa karteczka....

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyszła, zdjęcia oddają całość pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wyszło, tyle elementów a wszystko do siebie pasuje :) dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka z klimatem i na piękną rocznicę :) dziękuję za udział w wyzwaniu PaperPassion

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka! Pięknie wykonana! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo słodka kartka - urocze ptaszki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka jedyna w swoim rodzaju. bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna kartka- dzieje się na niej dużo, ale wszystko jest na swoim miejscu, świetna kompozycja!
    dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję również ;) Bałam się, że przesadzę z ilością, ale udało mi się to wszystko zgrać.

      Usuń
  9. Świetna karteczka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się prezentuje - bardzo zgrabnie dopasowałaś wszystkie elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka! Tworzysz niesamowity klimat na swoich pamiątkach.
    Przy okazji chciałam podziękować za udział w moim urodzinowym Candy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kompozycyjnie i kolorystycznie bez zarzutu. Podoba mi się. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczo. Na pewno będzie fajna pamiątka dla młodych. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Sklepu Paper Passion i oczywiście życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna karteczka, dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna! :-)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na Scrapki-wyzwaniowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. słodka i taka niebanalnie ślubna :) dziękuję w imieniu Scrapki-wyzwaniowo za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna kartka!Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapki-Wyzwaniowo. Pozdrawiam! Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  18. urocza ... mówią, że miłość jesieni jest trwalsza niż ta wiosny bo nie kieruje się euforią a ma w sobie dojrzałość owocu :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka