czwartek, 22 października 2015

Czy to już czas?


Za oknami mamy piękną kolorową jesień, ale ja już postanowiłam wczuć się w klimat świąteczny ;) I dlatego też dziś mam dla was zimowo - świąteczny tag.

W taki zimowy klimat wprowadził mnie blog Bee Scrap swoim najnowszym wyzwaniem  - śnieżnym bingo. I to tak zostałam nastrojona, że za jednym zamachem powstały dwie prace ;) Jedną z nich jest dzisiejszy tag.


Tag jest formą, z którą dopiero się oswajam, ale już wiem, że chyba się z nią bliżej zaznajomię. Jest to doskonała alternatywa zwłaszcza dla tradycyjnych kartek świątecznych, bo można taki tag powiesić jako dekorację np na choince. 
Główną ozdobą mojego taga jest drewniana choineczka z Eko Deco, którą ozdobiłam turkusowymi brokatowymi drobinkami, co sprawia, że tag się niesamowicie błyszczy i odbija światło. 



Tag powstał na podstawie pszczółkowego bingo czyli linii turkus, błękit - choinka - tag.



Kolejną pracę do śnieżnego bingo zobaczycie .... w kolejnym poście :D którego wypatrujcie w niedziele (mam nadzieje, bo tak go właśnie zaplanowałam ...). A mój dzisiejszy tag  poleci także na wyzwanie Coraz bliżej Święta na PWC  oraz na wyzwanie świąteczne z tekturką na Scraping by Pola



Pozdrawiam was mimo powyższej aury - ciepło i słonecznie :)


25 komentarzy :

  1. Przepiękny tag! Dziękuję za wspólną grę w śnieżne bingo z Bee Scrap. :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już powoli wtapaim się w świąteczny czas, więc tym bardziej podoba mi się Twoja inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! dziękuje za udział w wyzwaniu PWC i serdecznie zapraszam również do wyzwania na blogu http://www.scrapingbypola.blogspot.com/2015/10/wyzwanie-2.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję również, także za zaproszenie ;) Lecę popatrzeć :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny tag. Podoba mi się choinka i jej świecidełka:) dziękuję za udział w Śnieżnym Bingo. Czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca, więc dziękuję, że zgłosiłaś ją na wyzwanie Bee Scrap. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu specjalnie na pszczółkowe bingo tworzyłam ;)

      Usuń
  6. super! :) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny tag, a choinka jest cudna :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten świąteczny tag ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny tag! Ja też już wkraczam w świąteczne klimaty. :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny. Ja już bombki robię :-). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała w tym roku jakieś bombki zrobić, ale pewnie na planach się skończy ... Dziękuję :)

      Usuń
  11. Prześliczny tag :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuje za udział w wyzwaniu POLI!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna choinka, dziękuję za udział w wyzwaniu PWC, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka