niedziela, 25 października 2015

Kolejny zimowy tag


Zgodnie z zapowiedzią, dzisiaj mam dla was kolejny zimowy tag, który powstał na wyzwanie Bee Scrap.


Tym razem poszłam w zupełnie inne barwy - liliowe i szare odcienie. I powiem wam, że tak jak jeszcze szary do mroźnych klimatów mi pasuje, tak liliowy kolor, czy w ogóle odcienie fioletowe, zupełnie nie potrafiłam sobie wpasować w zimowo - świąteczną tematykę. Chociaż jak powszechnie wiadomo, fioletowe odcienie kocham zawsze i wszędzie :) Efekt końcowy jednak bardzo pozytywnie mnie zaskoczył i chyba nie będzie to ostatnia fioletowa inspiracja świąteczna.


 Jak widać i znów postawiłam na maksymalny błysk. Tym razem wykorzystałam tekturowe gwiazdki z essy-floressy, które potraktowałam fioletowym lakierem do paznokci i srebrnym brokatem.



Tag powstał na podstawie pszczółkowego bingo czyli linii śnieżynki - szary, lila - tag.


 Dodatkowo  tag posyłam także na wyzwanie świąteczne z tekturką na Scraping by Pola


Pozdrawiam ciepło :)


11 komentarzy :

  1. No poszalałaś, chyba i ja się w końcu wezmę za zimowe klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolory, a błysk też lubię na pracach. Wyszło pięknie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! dziękuje za udział w wyzwaniu POLI!

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie ciekawe kontrasty kolorystyczne :) i dzięki za drugi śliczny tag w naszej pszczółkowej zabawie bingo :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka