poniedziałek, 19 października 2015

Dla Poli


To już druga wykonana przeze mnie dekoracja literkowa na ścianę. Pierwsze literki możecie zobaczyć TUTAJ. Te poniżej powstała dla dziewczynki, z okazji powitania jej na świecie. 

I tym razem literki drewniane oraz ozdobne scrapki pochodzą ze sklepu Eko Deco. Scrapki pomalowałam lakierami do paznokci. Natomiast literki pokryte są papierami Magicznej Kartki. Brzegi literek postrzępiłam, aby uzyskać delikatny styl romantycznego retro.






Pozdrawiam ciepło!

Angi

30 komentarzy :

  1. Śliczne te literki, pięknie i gustownie wykonane. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie tutaj ...piękne zmiany....a ten twój uśmiech :) radość na maksa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, że ci się u mnie podoba :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Bardzo gustowna i pięknie wykonana ozdoba dziecięcego pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne Literki! Uzyskałaś zdecydowanie romantyczny klimat idealny dla dziewczynki a pomysł z lakierami bardzo mi się spodbał :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudne literki. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te literki!!! Wyglądają tak delikatnie i elegancko :DDD. Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne literki. Świetnie pasują do dziewczynki. ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te literki ;-) Widać, że miałaś na nie pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładniutko, przejrzyście się zrobiło, fajne zmiany :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne ! Bardzo dziewczęce :) Zainspirowałaś mnie do stworzenia prezentu z okazji narodzin mojej siostrzenicy - imię do pokoju będzie świetnym dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, naprawdę prosto zrobić a jest to doskonała dekoracja do kącika dziecka :)

      Usuń
  11. Super :) Jakie wymiary mają te literki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Te akurat mają 14,5cm. Zapraszam na stronę sklepu, tam jest więcej wymiarów do wyboru.

      Usuń
  12. Świetny pomysł, fajne wykonanie. Nic dodać, nic ująć. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastycznie i pomysłowo,rewelacyjne wykonanie:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Sklepu od A do Zet ! Pozdrawiam serdecznie -Peninia/Gosia

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna praca, będzie ładną ozdobą. Dziękuję za udział w wyzwaniu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  15. Uchwyciłaś wszystko, co wymieniłaś nadając literkom romantyczny charakter :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka