piątek, 30 października 2015

Radosnej emerytury


Na taką okazję jeszcze kartki nie tworzyłam, więc była to dla mnie nowość i duża frajda. Tym bardziej, że tworzyłam ją dla mojej bliskiej koleżanki z pracy, która właśnie rozpoczęła ten cudowny rozdział życia ;)

Kartka jest taka, jakie lubię najbardziej, czyli mocno spersonalizowana, pełna wielu symboli i faktów, które są zrozumiałe tylko dla nas. Każdy szczegół ma tutaj znaczenie. Także fakt, że przejście na emeryturę koleżanka połączyła z przeprowadzką ponad 70km od miejsca pracy. Czyli całkowite zamknięcie pewnego rozdziału życia.

Do wykonania kartki użyłam: chmurek z Magicznej Kartki, zieleni z Lemon Craft i stempelka Project Prezent.



Kartka poleci na wyzwanie:
 Zainspiruj się z pracą Toma Slaughtera


 Praca w moim stylu w Magicznej Kartce, bo właśnie najbardziej lubię tworzyć kartki spersonalizowane, z własnymi rysunkami i pełne różnych symboli


Pozdrawiam ciepło i słonecznie :)

Angi


16 komentarzy :

  1. Fantastyczna karteczka , cała historia zawarta na jednym obrazku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baaa... nawet więcej niż historia bo kawał życia ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię spersonalizowane kartki.Super sobie poradziłaś! Czapki z głów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te Twoje kartki! Radosne, zabawne i niesamowicie pomysłowe! :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Super kompozycja! Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna kartka ! Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie personalizowane prace, Twoja jest przepiękna i baardzo pomysłowa! :)
    W imieniu DT Magicznej Kartki dziękuję za udział w naszym październikowym wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka na piękną okoliczność :DDD. Też lubię robić takie spersonalizowane kartki :))).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i pomysłowa kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka