czwartek, 5 listopada 2015

Cieszmy się z małych rzeczy


Polubiłam się ostatnio z formą tagową, więc dzisiaj mam wam kolejny tag do pokazania. Tym razem tag z przesłaniem i w kompletnie innej tematyce, stylu niż poprzednie świąteczne.


Tag został stworzony specjalnie dla naszej scrapowo - blogowej koleżanki, która bardzo potrzebuje ostatnio małych bądź większych kopów do działania i powodów do uśmiechu. Mam nadzieję, że ten mój prezencik spełnił swoje zadanie. Cytat pochodzi z piosenki Sylwii Grzeszczak i dla mnie stanowi swoistego rodzaju mantrę, którą lubię sobie powtarzać w chwilach trudnych.

Tag utrzymany jest w jesiennych barwach, co wcale nie oznacza, że smutnych. Energii dodają mu słoneczne kwiaty i błyszczące cekiny. Koło cytatu umieściłam potuszowaną tekturkę pióra. 




Chciałam wam się jeszcze pochwalić cudownościami, jakie udało mi się wygrać u Dorotki :) Oczywiście fotka pstryknięta na szybko, bo scrapki szybko poszły w ruch ;) Wpadłam w trans kartkowania świątecznego i trochę już kartek potworzyłam. Ale że pora roku i szybkie zachody słońca niestety nie sprzyjają robieniu zdjęć, to na premierę kartek na blogu przyjdzie wam trochę poczekać. Dorota - jeszcze raz wielki buziak :*


Tag zgłaszam na wyzwania:
Na blogu Majaleny - z paletką kolorów (wszystkie kolory udało mi się ująć na tagu)


Angi


17 komentarzy :

  1. Brawo! Przepiękny tag. Bardzo optymistyczny.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu. Pozdrawiam serdecznie Majalena

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale sie otagowalas :) Super!!!! Uwielbiam ten tekst

    OdpowiedzUsuń
  3. To Cię wzięło z tymi tagami :) Śliczny jest, a i przesłanie, super :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sympatyczna praca i przesłanie . Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca, bardzo lubię tę piosenkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały... Dziękujemy za udział w jesiennym wyzwaniu Dream Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny tag
    Dziekuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny tag z bardzo życiowym przesłaniem. Dzięki za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka