wtorek, 10 listopada 2015

Świąteczny wianuszek


Kartkuję coś ostatnio już tylko świątecznie. Ale może przez to uda mi się ogarnąć cały mój jak co roku bardzo ambitny plan dotyczący liczby kartek świątecznych.

Tym razem taki o to świąteczny ośnieżony wianuszek, zawieszony ja "drzwiach" z deseczek Bee Scrap. Wianek ozdobiłam czerwonymi diamencikami i srebrnymi gwiazdeczkami holo, a w środku zawiesiłam czerwone serducho. Może nie całkiem to motyw świąteczny, ale jakoś mi tutaj bardzo ono spasowało ;)



Zmykam do tworzenia .... świątecznego. tym razem złapałam za kredki i wesołe tworzenie ;) Efekty wkrótce.

Pozdrawiam ciepło!


15 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka