środa, 18 listopada 2015

Świąteczne dzwoneczki i .... radosna nowina



Kolejna świąteczna kartka utrzymana jest w nieco innych barwach. Króluje tutaj beż w połączeniu ze złotem świątecznych dzwoneczków.

Centralny element kartki to stempelek Joligg, którego ubrałam w przepięknę rameczkę z zawijaskami od Eko - Deco. Papiery to kolekcja Rapakivi, natomiast dzwoneczki pochodzą z akruszy Magicznej Kartki. 


Jak zapewne zauważyliście, uwielbiam wszelkie tekturki i drewienka z Eko - Deco. Także tym bardziej cieszy mnie nowina, którą chcę się z wami podzielić. Razem z innymi ogromnie zdolnymi dziewczynami stworzyłam Design Team blogu sklepu Eko - Deco KLIK :) Bardzo, bardzo się cieszę i już nie mogę sie doczekać naszej współpracy i wspólnych inspiracji. Nasz blog jest bardzo młodym tworem, ale gorąco was zapraszam do zajrzenia tam i pozostania z nami. Obiecuję, że się nie zawiedziecie ;)
  

Moją świąteczną kartkę zgłaszam na wyzwanie
 
A już jutro zapraszam was na kolejny post z kolejną miłą dla mnie nowiną ;)

Pozdrawiam ciepło!

Angi


12 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka