sobota, 21 listopada 2015

Świąteczne rysowanie


Lubię tworzyć kartki z tzw "jajem" więc i na moich kartkach świątecznych humoru nie mogło zabraknąć. Dzisiaj własnie mam wam do pokazania 3 kartki z przymrużeniem oka. Mam też dla was małą niespodziankę, ale o tym na końcu posta.


Pierwsza praca to kartka z bałwankami. Ale nie byle jakimi bałwankami bo takimi "na topie". Moja para bałwanków została uchwycona w momencie pstrykania sobie "selfie" :) napis na kartce autorstwa joligg. Bałwanki posyłam na wyzwanie "Z jak Zielony" na Kartkowym ABC.


Na drugiej pracy jest szalona żyrafa, która właśnie próbuje opanować sztukę jazdy na łyżwach. No ale jak ogólnie wiadomo, żyrafy miewają problemy z koordynacją ruchową i gracją na pewno nie grzeszą. Tutaj napis to tekturka Essy floressy.  Żyrafkę zgłaszam na wyzwanie zimowe na blogu I like challenges.  






I ostatnia kartka to mały słodki niedźwiadek polarny z prezencikiem. Napis świąteczny również od joligg. Misiek też się załapał na swoje wyzwanie na blogu Od A do Zet pt. "Miś"





Oczywiście wszystkie rysunki mojego autorstwa i mojego pomysłu. Zmalowałam je, następnie zeskanowałam w celu dalszego ich powielania. Wydrukowałam i pokolorowałam kredkami akwarelowymi oraz pisakami z brokatem. Ach jak mi się marzą markery...

I jak wam się podobają moje rysunki? Wiem że nie są idealne i pełno lepszych można znaleźć w sieci. Ale może ktoś miałby ochotę stworzyć jakąś pracę z ich udziałem ?? Jeśli tak (a mam nadzieję, że ktoś się jednak znajdzie ;) ) przygotowałam dla was do pobrania wszystkie trzy rysuneczki. Rysunki są w formacie .jpg. Można je pobierać, dowolnie powiększać, drukować  i kolorować. Bardzo jednak proszę, aby podać ich źródło przy publikacji waszej pracy w internecie i pochwalcie się tutaj pod postem linkami do waszych prac - chętnie je zobaczę. 

 
 

Pozdrawiam was ciepło!

Angi


29 komentarzy :

  1. Wszystkie są świetne, ale żyrafa skradła moje serducho :)) Już mam pomysł na karteczkę z nią. :) Super pomysł, żeby dzielić się swoimi rysunkami, bo są cudowne! Myślę, że niejedna z nas je wykorzysta :) Jak już zrobię moją, to podlinkuję na pewno ;)
    Serdeczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają ;) I czekam z niecierpliwością na twoja pracę ;)

      Usuń
  2. Hahhahah rewelacja! A stemple przeboskie moze sie skusze na nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Cieszę się i czekam na twoją inspirację ;)

      Usuń
  3. OMG superaśna, podziwiam kolorowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no... Bałwanki robiące sobie selfie rozwaliły mnie na łopatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu.
    Miś polarny z prezencikiem robi wrażenie. Zachwyca nas ogrom pracy włożony w jego pokolorowanie :) Urocza karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. O rajuniu, jakie piękne!!! Zazdroszczę Ci talentu do rysowania, bo u mnie to raczej dwie lewe ręce w tym temacie:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to moja pasja od dziecka, choć przez wiele lata zapomniana i wyszłam z wprawy. Dziękuję :)

      Usuń
  7. Aniu, cudowne kartki. A Twoje rysunki - zwalają z nóg!
    Pozdrawiam ciepło:-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosne ! Tyle na pierwszy rzut oka mogę powiedzieć! Bardzo mi się podobają , głównie z powodu własnych rysunków :)
    Super. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki i fantastyczne rysunki :)
    Dziękuję za udział w zielonym wzywaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie na wesoło, dobrze, że cię humor nie opuszcza!

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska!!dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka