czwartek, 19 listopada 2015

Przyłapana w Ulu


Do miodu mnie ciągnie od zawsze, oj tak :) A do pszczółkowych papierków jeszcze bardziej. I gdy to połączyłam, to nawet nie zauważyłam kiedy, ale dałam się przyłapać ;)


I tak właśnie dzisiaj, w ramach akcji "Przyłapani w ulu", goszczę z moją twórczością na blogu Bee Scrap. Jest mi niezmiernie miło, że mogłam się tam pojawić. Specjalnie w ramach tej wizyty, przygotowałam kilka prac z pszczółkowych papierów. Pierwszą z nich bardziej szczegółowo możecie obejrzeć w tym poście. Ostrzegam - dużo zdjęć ;)

Za pewne wiecie, jak lubię spersonalizowane prace. Takie właśnie jest to pudełeczko.  Boksik był stworzony na dwie okazje:  urodziny mojej koleżanki z pracy oraz jednocześnie jej pożegnanie z nami i zmiana miejsca pracy. I oczywiście jak to u mnie bywa w takich pracach - każdy element został świadomie dobrany tutaj. Adresatka to podróżniczka, która odbyła właśnie wymarzoną podróż do Japonii, następnie do Francji  3 tygodnie później.  Włochy uwielbia i bywa tam bardzo często, no a z Arabami łączy ją poprzez samolocik na torcie w moim pudełku jej nowe miejsce pracy, czyli pewne dość znane linie lotnicze ;) 



Oczywiście torcik też obowiązkowo musiał się znaleźć z racji miłości obdarowanej do słodkiego i pieczenia ale także do tworzonych przeze mnie eksploding boxów ślubnych z torcikami w środku ;) Również kolekcja Tutti Frutti została tutaj celowo użyta.
wewnętrzne ścianki pudełka - czyli pomysł aplikacji i napisy są mojego autorstwa. Z pomocą przyszły mi tutaj drewniane scrapki z Eko - Deco, oraz wspomniana wyżej pszczółkowa kolekcja. Tekturka samolocika jest natomiast z Crafty Moly.



Dodatkowo, jako że pudełeczko miało być prezentem od całej pracowej ekipy, potrzebowałam gdzieś miejsca na podpisy/słówka od kolegów i koleżanek. W burzy pomysłów od scraperek, jakie dostałam w sieci, wykombinowałam coś takiego - każdy chętny mógł na małej karteczce napisać coś od siebie, a następnie ja zebrałam te notki, skleiłam w harmonijkę i podpięłam pod wieczko pudełka. Dodatkowo dołożyłam wiązanie ze sznurka, aby całość "trzymała się kupy". 


Zapraszam was serdecznie na blog Bee Scrap oraz oczywiście do sklepu po pszczółkowe papierki. A już wkrótce zobaczycie dokładniej inne moje prace, z którymi się dałam przyłapać w ulu. 

Także dziś pojawił się mój pierwszy post inspiracyjny jako DT Eko - Deco, gdzie też was serdecznie zapraszam KLIK.

I dziękuję tym, którzy w tym poście ciut przydługim wytrwali do końca;)

Pozdrawiam ciepło!

Angi




18 komentarzy :

  1. Piękne pudełeczko! W takich słonecznych i letnich kolorach, aż ciarki mnie przeszły jak pomyślałam o ciepełku mnnnnn już mi się chce wakacjii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zawsze chociaż taką praca można sobie wakacje przybliżyć ;)

      Usuń
  2. Przepiękne pudełko, zapachniało latem :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne na jesień ,tyle witaminy C ,że żadna grypa nas nie złamie ;-)))Apetyczny torcik i piękne ścianki pudełka :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato, witamina C i sporo słodkiego - pakiet idealny, nie ;) ?

      Usuń
  4. Czaderskie!!!! Super przemyślane, gratuluje Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne pudełko, bardzo pomysłowe! Świetny pomysł z harmonijką. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie jest! Te kolory takie energetyczne, a pomysł z życzeniami pod wieczkiem jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Z pomysłem mnie wsparła nasza niezastąpiona grupa FB :D

      Usuń
  7. świetna prac i super wykorzystałaś te papierki ... mało kto potrafi wykorzystać "owocówki" :P

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka