piątek, 13 listopada 2015

Ażurowa bombka


Tematu, zgodnie z zapowiedzią, nie zmieniam. Kolejna karteczka świąteczna......,

która niestety także nie załapała się na lepsze zdjęcie. Aura za oknem i pora roku zdecydowanie mi nie służy. Dzień taki krótki, że po powrocie do domu już nie ma po co łapać za aparat. A jak już nadejdzie weekend, to ciemnica cały dzień także nie sprzyjająca fotografowaniu. Inna kwestia, że ja też za bardzo pięknych zdjęć nie potrafię zrobić swoim dziełom. Jeszcze się tej sztuki uczę.

A wracając do dzisiejszej pracy - jej bazę stanowi papier Zaczarowane Święta MK, przyszyty maszynowo do bordowego podkładu z tektury i dodatkowo podrysowany metalicznym pisakiem. Ażurowa bombeczka jest z tzw. odzysku kartkowego. Dołożyłam gałązkę jodłową i białą kokardkę. Tak się prezentuje kartka w pełnej krasie :)



Zegar zaraz wybije północ, więc już pora na mnie. Ciepłego i przyjemnego weekendu wam życzę :)

Pozdrawiam!
Angi



13 komentarzy :

  1. Piękna! Świątecznie u Ciebie Aniu:-*
    Pozdrawiam Ciebie cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozkręciłam się świątecznie bardzo ;) Dziękuję Jolu :*

      Usuń
  2. Jeeju, przepiękna! Moja kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A powiem ci, że ja właśnie coś nie przepadam za odcieniami czerwonego. Ale tutaj w takim otoczeniu bardzo mi się podoba.

      Usuń
  3. Jeju, śliczna! Bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, ta kartka zwaliła mnie z nóg, jest CUUUUDOWNA!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. wracam tu zawsze z miłą chęcia po nową garść inspiracji!!! genialne kartki i piękne fotki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, miło mi czytać takie słowa. Dziękuję :)

      Usuń
  6. ta bombka to dla mnie mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka