czwartek, 9 lipca 2015

Ślubny torcik


Dzisiaj zapraszam was na kawałek pysznego weselnego tortu. I jakkolwiek by to nie zabrzmiało (mam dwie lewe ręce do pieczenia) tort jest całkowicie made by me :)


Torcik jest główną ozdobą exploding boxa, jaki poczyniłam na czerwcowy ślub. Jest bogaty, trzypiętrowy o smaku śmietanowo - czekoladowym, ozdobiony białymi różami i perełkami. Na szczycie umieściłam dwa drewniane serduszka z Eko - Deco. Pudełeczko w całości utrzymane jest w kolorystyce i stylu całej oprawy ślubno - weselnej. Udało mi się odtworzyć nadruk z zaproszeń ślubnych i winietek, czyli brązowe zawijaski na kremowym tle. U mnie powstały na papierze wizytówkowym  za pomocą stempelków. 
W środku, zgodnie z życzeniem zamawiającej, jedna kieszonka na banknot, w tym przypadku EURO bo pudełeczko pojechało do naszych zachodnich sąsiadów. Całość wyszła bardzo elegancka i nie przesadzona. Bardzo mi się podoba, co widać po ilości zdjęć :)








 Pudełeczko posyłam na wyzwanie:

Chciałam wam jeszcze na koniec przypomnieć o trwającym jeszcze do jutra konkursie na moim FB. Kto ma ochotę - zapraszam gorąco :)

Pozdrawiam ciepło!

26 komentarzy :

  1. Prezentuje się bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne pudełko!!! A te zawijasy skradły moje serce :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam :) Gębula mi się cieszy jak widzę kolejne pudełeczka u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym więcej ich robić ale coś nie po drodze mi :)

      Usuń
  4. Bardzo smakowity torcik, super pudełko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełeczko z niespodzianką . Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny box - te dwa serduszka cudnie wieńczą tort :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zachowawcze szarości za to bardzo eleganckie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to takie bardziej brązy, choć trochę zszarzałe :D

      Usuń
  8. Wygląda elegancko i smakowicie zarazem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest świetny :) a właściwie są świetne i torcik i samo pudełeczko, szarości świetnie sie sprawdziły, a co do tortu, to nie wirzę, że nie upieczesz, skoro papierowe tak pięknie Ci wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, upiec nie upiekę za dobrego, ale za to ozdobić to bym już potrafiła :D

      Usuń
  10. Eleganckie i piękne pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale przecudny ten torcik. Bardzo podoba mi się ten styl. Jak ja bym chciała mieć taki talent!

    OdpowiedzUsuń
  12. mniam, świetny box, taka czekolada z bitą śmietaną.
    Dziękuję za wspólną zabawę w Scrapgangu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny, piękne kolory
    Dziękuję za zabawę ze Scrapgangiem!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka