wtorek, 21 lipca 2015

Bukiet róż


Zupełnie nie wiem gdzie, nie wiem jak i nie wiem kiedy uciekł mi cały tydzień. Zawalona pracą i goniącymi terminami, nie pomyślałam już o blogu. Ale tak to jest, jak się chce wszystko wypchnąć i poukładać przed urlopem, który zbliża się wielkimi krokami :)


Dzisiejszą kartkę przygotowałam dla was w ramach mojej inspiracji na blogu Digi Scrap. Lubię, jak mam zawsze w zanadrzu uniwersalne kartki, bez napisów, pasujące na wiele okazji. Bo czasami trafi się nagle taka właśnie okazja, niekoniecznie urodzinowa czy imieninowa, ale np. ktoś potrzebuje dobrego słowa, pocieszenia, chce się komuś sprawdzić niespodziankę, podziękować za coś, wręczyć niezobowiązujący prezent, życzyć powrotu do zdrowia. W pracy wykorzystałam stempelek róży autorstwa DragonLady, który możecie nabyć w sklepiku Digi Scrap. Róże wydrukowałam w różnych formatach i pokolorowałam kredkami. Ozdabiają grafikę bukietu róż  w podobnych kolorach.




Od tygodnia planuję też pokazać wam dwie inne prace, związane z jednym z moich kursów. Ale na pocztę też było mi ostatnio nie po drodze, a nie chciałam pokazywać tych prac nim nie dotrą do adresatów. Wczoraj przesyłki wyszły, więc spodziewajcie się ich na blogu .... wkrótce ;)

Pozdrawiam ciepło!


7 komentarzy :

  1. Bardzo podoba mi się ta różana karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to sobie wymyśliłaś z tymi różami :))) Piękna inspiracja :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Tak sobie przypomniałam, że mam stempelki z różami, może dobrze by było je odgrzebać i coś pokombinować, bo Tobie tak ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka