piątek, 24 lipca 2015

Gratulacje z okazji narodzin


Wreszcie powyższe kartki dotarły do adresatów, więc mogę wam je pokazać. A że wiąże się z nimi także uzupełnienie mojego kursu, to zdjęć miałam sporo do przygotowania.A o jakim kursie mowa?

O moim tutorialu na tło z lakierów do paznokci. Cały kurs możecie sobie obejrzeć pod TYM POSTEM. Obydwa tła z powyższych kartek powstały właśnie w wyniku mojej zabawy lakierami do paznokci. Efekt jest naprawdę niesamowity, polecam.

Kartki są dwie, bliźniacze, choć powstały dla raczej nie spokrewnionych dzieci, których dzieli tylko miesiąc życia. A czemu "raczej nie spokrewnionych"? Bo ich matki, łącznie ze mną i kilkoma innymi Łobuzicami, łączy dość specyficzna i bardzo silna więź :) Do kartek powstały jeszcze prezenciki, ale o tym w innym poście.

Zdjęć sporo, bo starałam się uchwycić lakierowe tło :) Zapraszam do oglądania.









W pracy wykorzystałam grafikę  autorstwa Ivo - Dziecko, którą możecie nabyć w sklepiku Digi Scrap. Bobasy pokolorowałam kredkami. W pracy też wykorzystałam urocze serducha z Eko Deco, które także potraktowałam lakierami do paznokci.
Obie prace powstały w ramach inspiracji do wyzwania mapkowego Digi Scrap, na które was serdecznie zapraszam.


 Zielona kartkę zgłaszam na wyzwanie Szuflady Las Tropikalny, bo moje tło skojarzyło mi się od razu z dżunglą ;)




Dziękuję wszystkim, którzy dotrwali do konca posta :P
Pozdrawiam ciepło i do następnego!



8 komentarzy :

  1. Fantastyczne kartki!!! To lakierowane tło wygląda bajecznie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie ;) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki są wprost obłędne zwłaszcza ta różowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. :-)
    bez czytania rozpoznałam twoje autorskie "lakierowe" tło ;-D

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka