poniedziałek, 13 lipca 2015

Balony dla Filipka


Niecały miesiąc temu przyszedł na świat Filip. Dla niego właśnie jest dzisiejsza balonowa karteczka.

Sporo się na tej kartce dzieje. Umieściłam na niej pierwszy samochodzik dla solenizanta, do którego przymocowałam kolorowe baloniki za pomocą drewnianego królika. Gratulacyjny stempelek od Novinki przykleiłam na ażurkową rameczkę, która podobnie jak samochodzik i królik pochodzi ze sklepu Eko - Deco. Papiery, jakie posłużyły mi za tło i z których zrobiłam baloniki to Rapakivi





Ostatnio bardzo ciągnie mnie do formatu DL. Następne prace również będą w tym formacie i również z okazji narodzin ;)

A samochodzik z karteczki pojedzie dookoła świata wprost na wyzwanie na Cherry Craft :) 
 

Pozdrawiam ciepło!

12 komentarzy :

  1. Jaka śliczna :DDD Ale miałaś super pomysł z tym samochodzikiem i balonikami :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna kartka. Baloniki pasują idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kartka, bardzo fajny pomysł, kolorki, całość świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka radosna i po prostu piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wyszło - szczególnie te balony zwracają uwagę - od razu skojarzył mi się film "odlot" - tylko tam balony były przymocowane do domu :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka