środa, 1 lipca 2015

Komu w drogę temu identyfikator


Plan na dzisiejszy post był zupełnie inny, ale w natłoku spraw, musiałam wiele rzeczy przeplanować. I dlatego właśnie dzisiaj zobaczycie coś z zupełnie innej beczki ;)

Chyba się jeszcze nie zdążyłam pochwalić, że w ten weekend wybieram się na mój pierwszy zlot pozytywnie rękodzielniczo zakręconych osób czyli na Dolnośląskie Letnie Warsztaty Craftowe do Wrocławia. Bardzo się cieszę i już nie mogę się doczekać aż poznam osobiście zdolne kobietki, które podziwiam wirtualnie.

Specjalnie na tę okazję powstał identyfikator, który być może pomoże niektórym przypisać bloga do realnej osoby ;) Na identyfikatorze znalazły się kwiaty mojej własnej produkcji, pokryte mieniącą się mgiełką. Jest koronka, perełki, motylek z Eko - Deco, czyli cały taki klimat i kolory pasujące do mnie, do Angi. Z tyłu zrobiłam mocowanie na agrafkę, ale rozważam jeszcze możliwość zawieszenia identyfikatora na sznurku na szyi.




Identyfikator oczywiście stworzony także pod kątem wyzwania Kwiatu Dolnośląskiego - organizatora warsztatów. 

 To z kim się zobaczę we Wrocławiu? ;)



23 komentarze :

  1. Przepięknie go zrobiłaś....

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny!!! Miałam plan być.. ale plany się zmienilły :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny!!! Życzę Ci super zabawy :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny. Mi nie jest dane uczestniczyć w takich zlotach. Wszędzie za daleko....
    Pozdrawiam Cie cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś jakieś będą w twoich okolicach :)

      Usuń
  5. Śliczny! Dziękuję za udział w wyzwaniu i do zobaczenia na zlocie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentuje Twój identyfikator.
    Zazdroszczę udziału w takiej imprezie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super . Dziękuję za udział w wyzwaniu kwiatu Dolnośląskiego i czekamy na zlocie.

    OdpowiedzUsuń
  8. no to teraz wszyscy cie rozpoznaja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny identyfiaktor!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka