poniedziałek, 29 czerwca 2015

Aaaa.... kotki dwa


Dziś na blogu powrót do tego, co wychodzi mi najlepiej - do kartek. Chciałam wam jeszcze raz podziękować za poprzedni tydzień, że znaleźli się chętni do czytania i komentowania moich tak odmiennych postów ;) Dla was wszystkich, ale też dla każdego innego :P mam niespodziankę, ale o niej na końcu posta.
 
Dzień ojca już za nami, ale ja mam do pokazania kartkę jeszcze na tę okazję z wykorzystaniem  stempelka "Kotki Dwa" od Ivo. Kartka powstała w ramach mojego inspiracyjnego postu na blogu Digi Scrap. Urocze, przytulające się kotki, jeden duży, drugi mały, idealnie komponują się na karteczce dla ukochanego tatusia ;)
Znalazło się tutaj sporo warstw będących miksem papierów Magicznej Kartki i Bee Scrap.  Dołożyłam kilka wstążeczek i dodatkowo drewnianego kocurka z Eko - Deco oraz  literki podklejone na kosteczkach 3D (również z Magicznej Kartki). 
 

 
I jak wam się podoba moja kocia inspiracja ?
 
A na koniec obiecana niespodzianka. Zapraszam was na mój konkurs, który ogłosiłam na FB.  Do wygrania niespodzianka lub kartka stworzona przeze mnie. Koniecznie zajrzyjcie na moją stronę FB po szczegóły.

Pozdrawiam ciepło!
 
 
 


13 komentarzy :

  1. Śliczna karteczka, a kociaki urocze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa... jakie śliczne kotki dwa, a nawet trzy :DDD. Fantastyczna kartka, super pomysł i piękne wszystko poukładane :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze kociaki! Super karteczka. Widze ze u nas obu dzis kocie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jest wspaniała, urocza i chwyta za serce. Po prostu piękna!
    A na konkurs na pewno się zapiszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna i pomysłowa kartka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. i nawet wypustki sensoryczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, no fakt :P to tak specjalnie dla tatusia :D

      Usuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka