poniedziałek, 15 czerwca 2015

Rocznica święceń kapłańskich


Nie będzie niespodzianki z mojej strony - dziś znów mam dla was kartkę dla mężczyzny. Ale nie byle jakiego, bo dla księdza ;)


Pierwszy raz było mi dane stworzyć pracę z okazji 25 lat święceń kapłańskich.  Myślę, że z tematem sobie poradziłam. Z pomocą przyszły mi tutaj stempelki Ivo - kielich i biblię, które możecie nabyć w sklepiku Digi - Scrap. Stempelek monstrancji potraktowałam złotym markerem i glossy accent oraz ozdobiłam czerwonym diamencikiem.  Na stule, którą zrobiłam ze wstążeczki, spoczywa biblia, czyli drugi stempelek od Digi-Scrap.




Praca powstała w ramach nowego wyzwania z mapką, które dziś ruszyło na naszym blogu Digi - Scrap. Zapraszam was do wspólnej zabawy.


Pozdrawiam ciepło!


4 komentarze :

  1. Jest pięknie i dostojnie!!! Wspaniała praca!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ci wyszło ja mam trochę problem z takimi kartkami....

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna,możliwe że skorzystam z inspiracji, jesli nie masz nic przeciwko ☺️

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka