sobota, 13 czerwca 2015

Szyta na miarę


Za oknami leje się żar z nieba, więc pewnie nie trafiłam z moją dzisiejszą kartką ;) Wszak w taki upał ciężko tak w pełnej gali i koszuli z długim rękawem paradować ...


Ale są takie okazje, kiedy galowy strój jest wskazany nie tylko dla solenizanta. Ta koszula została skrojona dla bardzo sympatycznego siedemdziesięciolatka, na jego urodziny. Eleganckiego materiału dostarczył mi sklep Rapakivi. Dodałam sporo tuszowań i innych mediów, by jednak zaznaczyć ten ząb czasu i odejść trochę od sztywnej elegancji.



Żeby ponownie przełamać męski trend, następna praca będzie ślubna. Chociaż w sumie tak jak mówiłam ostatnio - u mnie albo męsko albo slubnie :P

Pozdrawiam was .... choć może nie ciepło bo upału chyba nie brakuje, przynajmniej w Polsce :)


6 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka