piątek, 26 czerwca 2015

Lato


Dziś już ostatni dzień wyzwania blogowego Uli - z czym mi się kojarzy lato? To wspomnienie moich najpiękniejszych letnich momentów ;)






Zapraszam was na pooglądanie innych letnich fotografii TUTAJ
Chciałam wam bardzo podziękować za tak liczne odwiedzanie i komentowanie moich postów, które stworzyłam w ramach wyzwania blogowego "5 dni do lepszego bloga". Witam serdecznie nowe osoby i mam ogromną nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej. W ramach tego szczególnego tygodnia i także rosnącej liczby fanów na mojej stronie FB, zapraszam was już teraz na konkurs z nagrodami, który pojawi się w weekend na mojej stronie FB. Do wygrania będzie coś made by Angi Style ;)


Pozdrawiam was wakacyjnie!

7 komentarzy :

  1. Cudne fotki. Te ze zbożem jest wręcz idealne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Góry, zboże i leżenie na trawie :) Podobnie kojarzę lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia!!! Takie lato też lubię, ciepłe ale nie upalne. Szum morza i wiatr we włosach, zapach kwiatów i soczysta zieleń, ale też łany zbóż i śpiew ptaków o poranku :). Takie lato lubię najbardziej :). Dziękuję, że podzieliłaś się z nami częścią siebie i życzę Ci dużo, dużo radości tej osobistej i tej twórczej :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż się człowiek uśmiecha jak ogląda takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie lato... ale bez tych morderczych upałów :-/

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka