poniedziałek, 1 czerwca 2015

Dla stolarza


Dzisiaj na blogu Digi Scrap rusza nowe wyzwanie. Tym razem zapraszamy was do stworzenia prac męskich.


Ja poczyniłam bardzo męską pracę, a mianowicie kartkę z okazji pięćdziesiątych urodzin pewnego stolarza - sąsiada zamawiającej kartkę. Praca jest w kształcie piły tarczowej, a jako element dekoracyjny dołożyłam miniaturki zwykłej piły i młotka oraz drewniane wąsy z Eko Deco ;)  W pracy wykorzystałam stempelek z zestawu urodzinowego Klaudii/Kszp.





Zapraszam was serdecznie na męskie wyzwanie Digi Scrap. Macie czas na zabawę cały miesiąc.

Pozdrawiam ciepło!


Moją "piłę" zgłaszam na wyzwanie:
wyzwanie z Retro Kraft Shop na Diabelskim Młynie
(wybieram: koło, pięć, sznurek, metal, czerwień)

 

9 komentarzy :

  1. Fantastyczna kartka!!! Super pomysł i wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna, jak uzyskłąś taki efekt połysku? Ekstra nie mogę się nadziwić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narzędzia pokryłam glossy accent, stąd ten połysk. Dziękuję :)

      Usuń
    2. dziękuję , nieźle

      Usuń
  3. Rewelacyjna, jak prawdziwa.... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalna i pasująca tematycznie :-))) Fantastyczny prezent dla jubilata :-)))

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka