piątek, 29 maja 2015

Wieczorny nastrój


Wieczory stają się coraz dłuższe i sprzyjają przesiadywaniu zarówno w domu jak i na balkonie. Dlatego też w bardzo prosty sposób zadbałam o odpowiedni nastrój ;)

Zamarzyła mi się dekoracja, która oprócz tworzenia pięknego świetlnego klimatu po zmierzchu, równie dobrze prezentowałaby się za dnia jako ozdoba stołu. Dlatego też powstały takie o to lampiony - świeczniki na tea lighty. 


Do ich stworzenia wykorzystałam malutkie dekoracyjne słoiczki. Wszystkie elementy kleiłam klejem magic. Dodałam koronkę, taśmę washi, sznurek i dekory z Eko Deco, które potraktowałam mgiełką w sprayu w kolorze bzów :) Powstała całkiem klimatyczna, trochę retro ozdoba, która idealnie wkomponowała się w wystrój mojego salonu.





Zachęcam was bardzo do stworzenia takich dekoracji - chwila roboty, a efekt bardzo zadowalający ;)

Pozdrawiam ciepło!

A lampiony polecą na wyzwanie
Koronka na blogu  My-scrap.ru


8 komentarzy :

  1. Cudne. Chyba wreszcie sprzatnę na balkonie i sobie takie do siedzenia wieczorem z herbatą. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;) Teraz takie długie i ciepłe wieczory się zapowiadają ;)

      Usuń
  2. Pełne uroku i nastrojowe, śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste i jakie ładne :DDD Super pomysł :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wymyśliłaś,takie nastrojowe

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne :) a po zmroku prezentują się jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka