poniedziałek, 11 maja 2015

Chrzest Święty Igorka i nowe DT


Wracam do męskich/chłopięcych kartek :) Dzisiaj mam dla was do pokazania kartkę, która powstała z okazji Chrztu Świętego Igorka.


Kartka utrzymana jest w odcieniach niebieskiego i bieli. Główna ozdobą jest grafika bobasa od Alice, którą ubrałam w rameczkę od Eko-Deco, pomalowaną matowym niebieskim lakierem do paznokci. Tło to urocze małe serduszka z Rapakivi. Uwielbiam te małe serduszka, idealnie pasują do niemowlęcych karteczek. Świecę i napis wykonałam sama.




Kolejna moja praca ciągle pozostawi was w klimacie chłopięcym i sakramentów świętych. Ot taki okres ;)

Chciałam Wam się jeszcze czymś pochwalić. Od jakiegoś czasu współpracuję ze sklepem Eko - Deco.  Razem z innymi  uzdolnionymi blogerkami inspirujemy was pracami z użyciem produktów Eko - Deco. Na razie inspirujemy tylko za pośrednictwem swoich blogów i stron FB, ale już wkrótce powstanie nowe inspirujące miejsce w sieci, czyli blog firmowy Eko-Deco.  Więcej szczegółów wkrótce. A tymczasem zapraszam was do poczytania o innych blogerkach Eko-Deco TUTAJ oraz na firmową stronkę FB.




Pozdrawiam ciepło!

Kartkę posyłam na wyzwanie:
Pearls and Swirls na blogu  Card Mania Challenges

10 komentarzy :

  1. Super Aniu!!!!! Rewelacyjna informacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy:) Kartka śliczna! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka grafika i kolorystyka :-))) Gratuluję :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca,też współpracowałam z Eko -Deko ale mam tekturki z innych firm które wygrałam i ich używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty Elu tyle tych różności wygrywasz, zazdroszczę ;)

      Usuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka