czwartek, 7 maja 2015

Sezon komunijny w pełni


Pisałam wam już ostatnio, że u mnie ciągle męskie klimaty? Dzisiaj także chłopięca kartka z okazji I Komunii Świętej. Chociaż tak sobie myślę, że nawet dla dziewczynki by się nadała ;)




Napis autorstwa joligg, tekturka hostia ze sklepu scrapek.pl, a papier bazowy z Rapakivi.

Do pokazania na blogu czeka cały stosik karteczek i wszystkie dla chłopaków - małych i dużych :) Chyba muszę zrobić jakiś różowy przerywynik o oszaleję :D

Pozdrawiam was ciepło!

9 komentarzy :

  1. No proszę ależ niebieskości :) Chłopaki górą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mogłaby się jakaś dziewczynka trafić ;)

      Usuń
  2. U mnie też Komunijna produkcja trwa, ale na szczęście raz dla dziewczynek, raz dla chłopców :)
    Świetna kartka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz przynajmniej różnorodność ;) Dziękuję :)

      Usuń
  3. mnie też wzięło na niebieskości w komunistycznych tematach ;-D

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka