piątek, 22 maja 2015

Na powitanie Kubusia


Dzisiaj inspiruję was na blogu Digi Scrap. I z tej właśnie okazji powstała ta karteczka z uroczym stempelkiem Bobo od Dragonlady, który możecie nabyć w sklepiku Digi Scrap.

Karteczka powstała na powitanie Kubusia. Stempelek pokolorowałam kredkami, wycięłam i umocowałam na kosteczkach dystansowych. Dodałam słodką kokardkę z króliczkiem z Eko Deco i urocze pomponiki. Do pracy wykorzystałam kolekcję Little Sweetheart.





Karteczkę posyłam na wyzwanie:


Pozdrawiam ciepło wszystkich czytelników :)


15 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka