piątek, 1 maja 2015

Kobieco z cameą


Na blogu Digi Scrap ruszyło dziś nowe wyzwanie. Temat jest bardzo szeroki i dający wiele możliwości. Moją inspirację na to wyzwanie możecie podziwiać w tym poście.


Tematem wyzwania jest kobieta, także interpretacji jest naprawdę mnóstwo. Ja przygotowałam dla was bardzo uniwersalną kartę, która pasuje na wiele kobiecych okazji. W pracy wykorzystałam stempelek camea Asi, który możecie kupić w sklepiku Digi Scrap.  Grafikę ubrałam w rameczki umieszczone na kosteczkach 3D, róże i perełki w płynie.  




Koniecznie popatrzcie na inne cudowne inspiracje naszego DT. I zapraszam Was na wyzwanie - macie na to cały miesiąc ;)

Pozdrawiam ciepło!


A karteczka z cameą poleci na wyzwanie:

17 komentarzy :

  1. Śliczna karteczka....taka kobieca...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna praca! Będę tu zaglądać częściej. Bloga dodaje do obserwowanych i daję lajka na fanpage'u, zapraszam do siebie http://ninahscrapworld.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zestawienie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna indygo-dama. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  6. kamea - to juz taki odwieczny symbol kobiecości, nieprawdaż :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba od czasów Pani Walewskiej - to był zapach :D

      Usuń
  7. fajna gra kolorów i świetnie komponuje się tu ta graficzka ...

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka