sobota, 9 maja 2015

Dary Ducha Świętego


Maj jest miesiącem obfitujących w Sakramenty Święte. Prócz Komunii, są Chrzciny, rozpoczyna się sezon ślubny, są i też Bierzmowania. Moim czytelnicy na fb zdecydowali, że dziś pokarzę wam kartkę z okazji właśnie tego ostatniego sakramentu.

Karteczka dedykowana była młodej kobiecie i to jest właśnie jedyna kobieca praca, jaką ostatnimi czasy poczyniłam.




Grafika z siedmioma darami Ducha Świętego pochodzi STĄD. Gołębicę dodatkowo pokryłam glossy accent. Myślę, że idealnie udało mi się wkomponować w taką okazję.

A kolejna praca, zgodnie z  prośbą na fb, będzie z okazji chrztu oczywiście ..... chłopaka :)

Pozdrawiam ciepło!

7 komentarzy :

  1. zrobiłaś piękną kartkę i te ujęte 7 darów , no pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka :))) Bardzo mi się podobają te duże kwiaty :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja kartka jest idealna na taką okazję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna praca i bardzo pomysłowa....

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka przepiękna i bardzo twórcza :-)
    Pozdrawiam mąż

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka