czwartek, 14 maja 2015

Komunijnie na nowe wyzwanie Digi Scrap


Już dzisiaj ruszyło na blogu Digi Scrap nowe wyzwanie z mapką. Mapka jest prosta, przejrzysta i dająca wiele możliwości interpretacji. Możecie ją obracać, skalować, stosować odbicie lustrzane. 


Ja przygotowałam dla was w ramach mojej inspiracji kartkę z okazji komunii świętej. Karteczka dedykowana była dla chłopca, ale myślę, że jest raczej unisex. Nie posiada zbyt dużo ozdób. Umieściłam na niej na kosteczkach 3D kielich z hostią, który możecie kupić TUTAJ. Hostia zyskała dodatkową złotą otoczkę, natomiast kielich pokolorowałam i ozdobiłam perełkami w płynie i złotymi kłosami. Na kartce znalazła się też gałąź winorośli. Dodatek złota dodaje tu elegancji.
 




 Zapraszam was gorąco na wyzwanie Digi Scrap :)

Pozdrawiam ciepło!




9 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka