czwartek, 18 czerwca 2015

Najlepszy rocznik


Zaskoczę was - dziś mam dla was do pokazania  kartkę dla mężczyzny :P Ale nie byle jakiego, bo to najlepszy rocznik ;)


Jubilat, który kilka dni temu kończył 65 lat, ma dwa hobby - uwielbia uprawiać swoją działkę oraz robić wina ;) Ot takie idealne zajęcia dla mężczyzny w tym wieku. Dlatego też na kartce znalazł się adresat w chwili relaksu na swojej ukochanej działce. Praca zrobiona, winko dojrzewa, czego chcieć więcej ;) ?  Rysuneczki zmalowałam sama i pokolorowałam kredkami. Ach, tak mi się marzy w końcu przerzucić się na markery. Ale myślę, że i tak całkiem super wyszło. Ważne, że udało się zaszokować jubilata ;)




Karteczkę posyłam na wyzwanie:
Rysunkowe z obrazkiem w Craftowym Ogródku


Pozdrawiam Was ciepło!

16 komentarzy :

  1. FANTASTYCZNA!!! Ależ zdolniacha z Ciebie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rysuneczek, super karteczka. Ach jakbym się dobrego winka napila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za 2-3 lata będę do ciebie jeździć na winko domowej roboty ;)

      Usuń
  3. hahahah, ale pozytywna! super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kartka z pomysłowym przekazem :)) dzięki za udział w wyzwaniu Bee Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałaś świetny pomysł na kartkę. Udało Ci się uchwycić atmosferę...Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I nawet Jubilata rysunkowo uchwyciłaś - Ty to jesteś zdolniacha :) Ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że masz talent. Kartki naprawdę pomysłowe. Widzę, także, że mamy podobne ulubione kolory :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozytywny bosonogi winiarz. Fantastycznie! :) Dziękuję za udział w "Owocowym wyzwaniu" Bee Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna! Bardzo osobista i niesamowicie pomysłowa! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap!

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie domowe wina, szkoda, że nie mam pod ręką takiego ogrodnika :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka