wtorek, 23 czerwca 2015

Praktyczny sposób na ......



Dziś chciałabym się z wami podzielić moim niezawodnym sposobem na wiele przypadłości, problemów, z jakimi zmierzam się na co dzień. To będzie mój sposób na ....



smutki duże i małe
głowę zajętą niepotrzebnymi rozważaniami
niespokojne ręce, które ciągnie do czekolady ;)
nawołującą kanapę i serial z TV
frustrację po całym dniu
brak wizji jutra
problem z zobaczeniem jakiejkolwiek przyszłości

próbę sprawdzenia się w czymś nowym
poznanie innych podobnie pozytywnie zakręconych osób 
zawarcie prawdziwych przyjaźni 
wygranie świetnych przydasiowych gadżetów
otrzymywanie miłych gestów, słów, kartek od całkiem obcych ludzi
wydawanie "nadprogramowej kasy" 

pokazanie światu co mi w duszy gra
wylanie emocji w sposób nieszkodliwy dla otoczenia
poznanie swojej wartości
twórcze wyciszenie
efektywne odreagowanie
życie w zgodzie z własnymi potrzebami



sposób jest JEDEN, idealny i praktyczny zarazem

CARDMAKING 
EDIT: pod wpływem licznych komentarzy, ale i też moich przemyśleń, powinno tu się znaleźć:
RĘKODZIEŁO :)


Kto się podpisze także pod moim sposobem ? Myślę, że zdecydowana większość moich stałych czytelników ;) Piszcie w komentarzach o swoich sposobach na przedstawione przeze mnie problemy.

Pozdrawiam was ciepło!

Post jest już drugą pozycją w ramach wyzwania na blogu Uli - Sen Mai czyli pięć dni do lepszego bloga. Szczegóły TUTAJ, a inne posty na powyższy temat - TUTAJ.

14 komentarzy :

  1. Cześć Aniu, ja od niedawna zgłębiam tajniki tworzenia kart i karteczek i przyznam Ci rację, to pozwala na twórcze wyciszenie :) Dzięki Uli taki blog znalazłam! :D Kopalnia inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za te słowa i za odwiedziny u mnie ;)

      Usuń
  2. Dla mnie może nie sam cardmaking,ale wszystkie twórcze pasje :) Tu jestem bardzo na tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwotnej wersji posta napisałam właśnie "Rękodzieło" ;) I chyba tak by bardziej pasowało ;)
      Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  3. Powiem tylko, TAK, TAK, TAK... i mogłabym tak takać jeszcze długo :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. To mój sposób na ciszę,spokój i zagospodarowanie wolnego czasu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, sposób na ciszę i spokój też bym dopisała do siebie ;)

      Usuń
  5. ja też ja też ... no i teraz ogród moja druga odskocznia, której się własnie uczę

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiamy wszystko co ręcznie robione. Nas jednak najbardziej ciągnie do origami.

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, rękodzieło to jest :) Miło się czyta Twoje posty z tej wyzwaniowej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się podpisuję
    przy czym u mnie dochodzi jeszcze jeden punkt

    - dodatkowe, bezsensowne dewastowanie steranego kręgosłupa ;-D

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka