poniedziałek, 22 czerwca 2015

10 najpięknieszych chwil w moim życiu



Jak śpiewał Rysiek, w życiu piękne są tylko chwile. I tak musi być, abyśmy doceniali ich ładującą moc. Mi takie momenty dają ogromnego kopa, pomagają podnieś się po upadku pod ciężarem problemów i dają siłę by iść dalej. Są jak łyk wody na pustyni. Bo gdybyśmy mieli możliwość, spacerując wiele dni przez pustynię, wypicia ile chcemy i co chcemy, to czy byśmy docenili smak i wartość wody?

Wszystkie te moje ładujące momenty pieczołowicie układam w wygodnych szufladkach pamięci, by móc w każdej, nierzadko trudnej chwili, do nich sięgnąć. Szufladek już się sporo uzbierało i pewnie mogłabym napisać listę na 100 pozycji. Ale nie wszystkie są jednak gotowe do otwarcia i pokazania ich zawartości tutaj. I pewnie nigdy nie będą bo są w końcu moje, takie prywatne, głębokie i mające znaczenie tylko dla mnie. Wybrałam te kilka o największej mocy, by stworzyć przejrzystą listę, bez zbędnego tłumaczenia pozycji na niej zawartych ;)


  1. Brązowy medal na zawodach pływackich
  2. Telefon z wymarzonej uczelni z informacją, że przyjęto mnie na studia
  3. "Czy zostaniesz moją żoną?"
  4. Sakramentalne "TAK" powiedziane dokładnie 7 lat temu
  5. Zachód słońca na chorwackiej plaży
  6. Tęcza na szczycie Babiej Góry
  7. Dwie czerwone kreseczki na teście ciążowym
  8. Migający pikselek bijącego serduszka na ekranie USG
  9. Pierwszy krzyk Małej Mi 
  10. Pozytywne wyniki kolejnych badań męża.

Dzisiejszy post jest pierwszym z pięciu, jakie wam pokażę w ramach wyzwania na blogu Uli - Sen Mai czyli pięć dni do lepszego bloga. Szczegóły TUTAJ. A o postach innych bloggerów możecie poczytać TUTAJ.  



19 komentarzy :

  1. Piękna zmiana, pięknie napisany tekst. A nad pięknymi momentami w Twoim życiu, chwila wzruszenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kolekcja wspomnień, oby takich szufladek było coraz więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wspomnienia :) Takie warto kolekcjonować w pamięci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wspomnienia i pięknie napisany tekst. Życzę Ci aby tych cudownych wspomnień było jeszcze wiele, wiele... No i strasznie się wzruszyłam, szczególnie pkt 7, 8, 9 - ja czekałam całe 10 lat i nawet teraz jak o tym myślę, to mam łzy w oczach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Jolu :-* czekanie powoduje, że chwile nabierają jeszcze większej mocy :-)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Wybrałaś takie wydarzenia z życia, że eni trzeba nic dodawać i opisywać. Z pewnością były niesamowicie piękne i ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie natchnęło by zastanowić się nad swoimi dziesięcioma chwilami... I przyznaję, że one ewaluowały. Gdybyś zapytała mnie 5 lat temu pewnie byłyby inne niż dziś.
    Bo i moje życie się zmieniło.
    Fajny, inspirujący post. Inspirujący do tego, żeby się zatrzymać i pomyśleć. U Ciebie widać, że rodzina jest najważniejsza. I tego Ci życzę- byś szczęśliwie się tą rodziną zaczęła cieszyć. By wszystko się poukładało, znalazło swoje miejsce. Bez negatywnych emocji, rozedrgania i bez niepewności. Buziakuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to napisałaś , nawet się wzruszylam , zyczę ci na dalsze lata wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wspomnienia i pięknie napisane. Życzę Ci, żeby takich cudnych wspomnień było jeszcze całe mnóstwo :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wspomnienia. Oby było ich jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, jest w tym moc! :-)
    szczególnie ostatnie jest bardzo optymistyczne

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka